Ευχές από τον δήμαρχο Φαιστού για τη νέα σχολική χρονιά

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Eυχές στους μαθητές και τις μαθήτριες για την νέα σχολική χρονιά απευθύνει ο Δήμαρχος Φαιστού, Γρηγόρης Νικολιδάκης.

Ο κ. Νικολιδάκης θα παραβρέθηκε στον αγιασμό του Γυμνασίου και του Λυκείου Μοιρών.

Στο μήνυμα του ο Δήμαρχος, αναφέρει:

«Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς,
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχές για υγεία, πρόοδο και δημιουργικότητα. Κάθε νέα χρονιά φέρνει μαζί της ελπίδες, όνειρα και νέες ευκαιρίες για μάθηση και εξέλιξη.

Η εκπαίδευση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της κοινωνίας μας και με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών και των γονέων θα φτάσετε στην επιτυχία.
Εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι γεμάτη γνώση, χαρά και δημιουργικές εμπειρίες για κάθε παιδί.

Καλή σχολική χρονιά!».

Προηγούμενο

N. Ανδρουλάκης: Η δημόσια Παιδεία είναι προτεραιότητα για να έχουμε μία χώρα με μικρότερες ανισότητες

Επόμενο

"Nα σταματήσει η διάκριση με τους μετακλητούς υπαλλήλους από τρίτες χώρες"

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Επισκέψεις και ανταλλαγή ευχών της Σέβης Βολουδάκη με στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και κοινωνικών φορέων

Η Υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Σέβη Βολουδάκη, πραγματοποίησε επισκέψεις και αντάλλαξε ευχές με στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των…
Περισσότερα

Βορίζια: Ποιες κατηγορίες αποδίδονται στους πέντε της οικογένειας Καργάκη για τη βόμβα στο σπίτι των Φραγκιαδάκηδων

Στα δικαστήρια Ηρακλείου μεταφέρθηκαν λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι της Παρασκευής (19/06) πέντε μέλη της οικογένειας Καργάκη, οι…