Στο νοσοκομείο 5 άτομα με τροφική δηλητηρίαση – Έφαγαν σε ταβέρνα ανήμερα του Πάσχα

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα μεταφέρθηκαν με τροφική δηλητηρίαση πέντε άτομα, τα οποία νωρίτερα είχαν πάει σε ταβέρνα προκειμένου να γιορτάσουν το Πάσχα.

Συνολικά οκτώ άτομα εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, ωστόσο, τα πέντε χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο της Πάτρας.

Πρόκειται για μία 88χρονη, τον αδελφό της 93 ετών, μία ανιψιά τους 53 ετών και δύο νεαρούς 20 ετών, όπως μετέδωσε το Tempo24.

Σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, η 88χρονη αναμένεται να λάβει εξιτήριο αύριο, Τρίτη (22.04.25).

Άγνωστο παραμένει μέχρι στιγμής αν η οικογένεια κινηθεί νομικά εναντίον του ιδιοκτήτη της ταβέρνας.

Προηγούμενο

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Χανίων ο νεαρός άνδρας που τραυματίστηκε στο φαράγγι της Σαμαριάς

Επόμενο

Το τρίτο μεγαλύτερο κοίτασμα σπάνιων γαιών στον κόσμο βρέθηκε στο Καζακστάν

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Επετειακά κάλαντα στην Περιφέρεια Κρήτης για τα 125 χρόνια της Φιλαρμονικής Νεάπολης

Τα παραδοσιακά κάλαντα και εορταστικές μελωδίες έψαλαν σήμερα στον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη τα μέλη της Φιλαρμονικής Νεάπολης, της ιστορικής πρωτεύουσας…
Περισσότερα

23χρονος λήστεψε και προσπάθησε να βιάσει 61χρονη την Πρωτοχρονιά – Νοσηλεύεται η γυναίκα

Συνελήφθη έπειτα από συντονισμένες ενέργειες αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πυλαίας-Χορτιάτη, 23χρονος υπήκοος Αλβανίας για απόπειρα βιασμού, επικίνδυνη…