Δεν χάνει καθόλου το χρόνο του ο νέος Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιαννης, ο οποίος όπου σταθεί κι όπου βρεθεί μιλά για το «στοίχημα» του ΒΟΑΚ.

Για τους γνωρίζοντες βεβαίως κάτι τέτοιο δεν είναι παράλογο, αφού ως Γενικός Γραμματέας είχε σηκώσει στις πλάτες του πολύ μεγάλο μέρος από το βάρος του σχεδιασμού.

Στα όσα έχει πει έρχεται κατ’ αρχάς να προστεθεί το γεγονός πως ο νέος Υφυπουργός δηλώνει με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο ότι από το 2022 αρχίζουν έργα, ενώ ως το 2023 η Κρήτη απ’ άκρη σ’ άκρη θα έχει μετασχηματιστεί σε ένα απέραντο εργοτάξιο.

Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά: όπως επισημαίνει ο Υφυπουργός ακόμα και ο ίδιος ο πρωθυπουργός μαζί με όλο το επιτελείο είχαν σοκαριστεί όταν αντιλήφθηκαν πως τα τροχαία του Βόρειου Οδικού Άξονα είναι τέσσερις φορές πολλαπλάσια από τα τροχαία στους αυτοκινητοδρόμους της υπόλοιπης Ελλάδας.