Με απόφαση της Υπουργού Τουρισμού κας Όλγας Κεφαλογιάννη, εντάχθηκε η πράξη «Παραγωγές για την προβολή της χώρας, Οπτικοακουστικές και Έντυπες Παραγωγές – Μελέτες και Έρευνες Αγοράς» στο τομεακό πρόγραμμα ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, με δικαιούχο τον ΕΟΤ.
Η πράξη ύψους 700.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΕΠΑ).
Το αντικείμενο του έργου, αφορά σε πάσης φύσεως ενέργειες παραγωγής διαφημιστικού υλικού για την προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, καθώς εν γένει οπτικοακουστικές, έντυπες και κάθε λογής παραγωγές για την προώθηση και προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό και το εσωτερικό, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που διέπει τον ΕΟΤ.
Ειδικότερα, προβλέπεται παραγωγή και επιμέλεια μέσω προμήθειας κάθε λογής διαφημιστικού φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού, εντύπων εκδόσεων και διαφημιστικών- προωθητικών δώρων, καθώς και ανανέωση του φωτογραφικού, οπτικοακουστικού υλικού του ΕΟΤ και του εμπλουτισμού του ψηφιακού αρχείου με σύγχρονο, ελκυστικό υλικό επικοινωνίας, ανανέωση των διαφημιστικών μηνυμάτων, μέσω της εικαστικής αναβάθμισης, επιμέλειας και παραγωγής νέου περιεχομένου για την επίσημη ιστοσελίδα του ελληνικού τουρισμού, τις σελίδες του Οργανισμού στα κοινωνικά δίκτυα και τις πάσης φύσεως εφαρμογές του VisitGreece, παραγωγής οιοδήποτε υλικού καθώς και ανάπτυξη οιουδήποτε εργαλείου ή εφαρμογής που αφορά τη διαφημιστική προβολή της χώρας.
Παράλληλα, περιλαμβάνεται η προβολή της χώρας ως προορισμού που υιοθετεί πρακτικές βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, ήπιου τουρισμού και meaningful travel, μέσω της δημιουργίας, προμήθειας και επικοινωνίας κατάλληλου περιεχομένου για το πλέγμα όλων των δράσεων προβολής του Ε.Ο.Τ.
Επίσης, προβλέπεται η ανάπτυξη, συντήρηση και ανανέωση εργαλείων και εφαρμογών που είναι απαραίτητα για την υλοποίηση των ανωτέρω δράσεων, καθώς και μέσω της εκμίσθωσης ή παραχώρησης, με ή χωρίς αντάλλαγμα, ψηφιακού χώρου στις διαδικτυακές πλατφόρμες του Ε.Ο.Τ., σε ημεδαπά ή αλλοδαπά νομικά ή φυσικά πρόσωπα ή οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με σκοπό την προώθηση και την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και της εικόνας της χώρας διεθνώς.
Mε στόχο τη μεγαλύτερη αποδοτικότητα των προγραμμάτων προβολής και επικοινωνίας, αλλά και τη χάραξη μεσοπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης στρατηγικής, ο Ε.Ο.Τ. θα αξιοποιήσει διάφορα αναπτυξιακά εργαλεία και ειδικότερα θα διενεργήσει έρευνες αγοράς για την μέτρηση της αναγνωρισιμότητας της χώρας ως τουριστικού προορισμού σε αγορές ή και κοινά- στόχους, καθώς και έρευνες ικανοποίησης από το τουριστικό προϊόν συνολικά, τις πρακτικές βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα κ.α., αλλά και θα προμηθευθεί στοιχεία, μελέτες και έρευνες από εξειδικευμένους παρόχους tourism data intelligence, προκειμένου αυτά να αξιοποιηθούν περαιτέρω από τις οργανικές μονάδες της Κεντρικής του Υπηρεσίας αλλά και των Υπηρεσιών Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού.