Υπεύθυνη επιχειρηματικότητα

Πρέπει να διαβάσετε

Έρευνα της Nielsen η οποία έγινε σε online καταναλωτές από 60 κράτη, μας απέδειξε περίτρανα πως το 55% είναι διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω χρήματα για προϊόντα ή υπηρεσίες, προκειμένου να ενισχύσουν εταιρείες οι οποίες προάγουν και έναν καλό κοινωνικό ή περιβαλλοντικό σκοπό.

Μήπως έχει έρθει η ώρα να σχεδιάσουμε μια νέα εποχή; Ένα νέο αξιακό μοντέλο ανάπτυξης, με επίκεντρο τον άνθρωπο, που να αναδεικνύει τα ταλέντα, τις δεξιότητες, τις νέες ιδέες, και κυρίως να προσφέρει ίσες ευκαιρίες στους επιστήμονες και τους εργαζομένους;

Παράλληλα η προστασία του περιβάλλοντος και του πλανήτη μας, καθώς επίσης και το αίσθημα ευθύνης προς τη κοινωνία επιβάλλεται να είναι πρώτα στη λίστα μας σε ένα μελλοντικό επιχειρηματικό μας πλάνο;

Το νέο μοντέλο λειτουργίας μιας επιχείρησης οφείλει να στηρίζεται στο τρίπτυχο: Οικονομική ανάπτυξη- Κοινωνική συνοχή και Προστασία περιβάλλοντος.

Σαφέστατα κρίνεται γόνιμο να έχει, ως κεντρικούς πυλώνες, το αίσθημα ευθύνης και υπευθυνότητας προς τη κοινωνία, την εμπιστοσύνη και τη προσφορά. Ναι, αλλά με τη νοοτροπία μας (αυτή, την Ελληνική) τι γίνεται;

Πως άραγε θα μπορούσαμε να στραφούμε, να ανασυνταχθούμε και τελικά να επιλέξουμε μια νοοτροπία ανάπτυξης συνειδητά και κυριολεκτικά; Είναι σχεδόν αδύνατο να αγγίξουμε, πόσο μάλλον να ξεκλειδώσουμε την πλήρη δυναμική μας ως επιχειρηματίες και βέβαια ως ανθρώπινα όντα, αν η νοοτροπία μας παραμείνει στατική!

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά … από την αρχή των πραγμάτων! Και η αρχή των πραγμάτων είναι να νοιαζόμαστε. Όχι μόνο για τα νούμερα και τα στατιστικά. Αλλά για το ανθρώπινο δυναμικό μας και τις ανάγκες του, για τους καταναλωτές μας και την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μας, για τη χαρά και την ευτυχία που μπορούμε να τους προσφέρουμε.

Για τον πλανήτη μας που μας στέλνει το μήνυμα και εμείς το αγνοούμε, επιλέγοντας πράσινες πρακτικές και εφαρμογές στα απόβλητα μας, στην ενέργεια και το νερό που καταναλώνουμε. Με εθελοντική δραστηριοποίηση για καθετί που μας πονάει και χρειάζεται την υποστήριξη μας.

Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα είναι το μέλλον μας, επιβάλλεται να γίνει προτεραιότητα ζωής, όχι μόνο για τις επιχειρήσεις μας αλλά κυρίως για την ανθρώπινη υπόσταση μας η οποία διαρκώς βάλλεται και χάνει την ουσία.

Άλλα Πρόσφατα