Τελευταία ενημέρωση: 21.28
Ένταση και αναστάτωση, στο Δημοτικό Συμβούλιο το βράδυ της Δευτέρας, όπου τέθηκε «επί τάπητος» η πρόταση για τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη στην Παλιά Πόλη.
Το εν λόγω θέμα, ήρθε προς συζήτηση για τρίτη φορά στη συνεδρίαση, του Δημοτικού Συμβουλίου Ηρακλείου.
Στην συνεδρίαση έδωσαν το παρών και οι ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι ζητούν την είσοδο των ταξί στον διαμορφωμένο ήπιας κυκλοφορίας δρόμο που κατασκεύασαν από τις οδούς Ζωγράφου – Χατζημιχάλη Γιάνναρη – Μεϊντάνι με έξοδο από τη Μονής Οδηγητρίας.
Μάλιστα, οι ιδιοκτήτες ταξί κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ζήτησαν να αποσυρθεί το θέμα από το αποψινό Δημοτικό Συμβούλιο και να δοθεί ξανά η μελέτη στον μελετητή, κάνοντας παράλληλα λόγο για «εξαθλίωση του κλάδου».
Λίγη ώρα πριν τις 20.30, η συνεδρίαση διεκόπη για λίγα λεπτά, αφού οι «τόνοι ανέβηκαν» μεταξύ των εκπροσώπων των ιδιοκτητών ταξί και της δημοτικής αρχής. Συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες ταξί ανέφεραν πως διαφωνούν με την εκτεταμένη πεζοδρόμηση του Ηρακλείου και πως δεν αποκλείεται να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις, παρατάσσοντας ταξί, έξω από την Λότζια.
Το θέμα αποσύρθηκε από το τραπέζι του Δημοτικού Συμβουλίου και στις 12.00 το μεσημέρι της Τρίτης, θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη μεταξύ του Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού και των επικεφαλής των παρατάξεων, για το τι τελικώς θα γίνει.
«Επανεξέταση σε 3 – 4 μήνες»
Μιλώντας νωρίτερα στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA, ο αντιδήμαρχος Γιώργος Σισαμάκης ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται για την πρώτη φορά που το θέμα έρχεται προς ψήφιση και συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα θέμα που «έχει βασανίσει» την Δημοτική Αρχή τα τελευταία χρόνια, με τον κ. Σισαμάκη να κάνει λόγο για αλλαγή «φιλοσοφίας» συνολικά, στο σχεδιασμό της πόλης. «Το σύνολο των παρατάξεων και στις προηγούμενες συνεδριάσεις, μέχρι να φτάσουμε στη σημερινή, συμφώνησαν στην πεζοδρόμηση των βασικών αρτηριών του κέντρου».
Σύμφωνα με τον κ. Σισαμάκη, υπάρχουν προσβάσεις και δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας όπως η Ζωγράφου και η Σμύρνης, ώστε να μπορούν τα ταξί και τα οχήματα έκτακτης κυκλοφορίας να έχουν πρόσβαση όσο το δυνατόν πιο κοντά γίνεται στο κέντρο, δηλαδή στα Λιοντάρια. «Έτσι, θεωρούμε ότι οι αποστάσεις που χρειάζεται να διανύσει κάποιος μέχρι το κέντρο, έχουν περιοριστεί αισθητά. Έχουμε δώσει κάποιες λύσεις στα ζητήματα. Υπάρχουν ζητήματα που αφορούν τους ιδιοκτήτες ταξί και τα λεωφορεία, όπου υπήρχε πρόταση από τον ΕΣΗ, τους ιδιοκτήτες ταξί και τον κ. Βουλγαράκη, να υπάρξουν ταξί αλλά και ένα ηλεκτρικό λεωφορείο που θα εξυπηρετεί τους πολίτες κάθετα από την Αστόρια μέχρι την Χανιώπορτα».
Ωστόσο, όπως τόνισε ο κ. Σισαμάκης πρόκειται για μια πρόταση που δεν «υποδέχθηκε θετικά» το Δημοτικό Συμβούλιο. «Αναγνωρίζουμε και καταλαβαίνουμε τις ανησυχίες που μπορεί να έχουν οι επαγγελματίες» τόνισε και πρόσθεσε πως η πρόταση αυτή, θα μπορεί να επανεξεταστεί σε ένα διάστημα 3 – 4 μηνών ώστε να εντοπιστούν ζητήματα και λάθη τα οποία ενδεχομένως προκύψουν κατά την εφαρμογή της μελέτης.