Η ζήτηση για λιγότερο γνωστούς προορισμούς και βιωματικά ταξίδια είναι η κυρίαρχη τάση στις επιλογές διακοπών των Βρετανών το 2025. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Mintel, που παρουσιάστηκε κατά την ετήσια επισκόπηση της Ένωσης Εθνικών Τουριστικών Γραφείων και Αντιπροσώπων (Antor) την Τετάρτη (29 Ιανουαρίου).
Ειδικότερα, τα ευρήματα της έρευνας:
- 7 στους 10 Βρετανούς (το 70%) προτιμούν λιγότερο γνωστούς προορισμούς για τις διακοπές τους το 2025
- Τα δύο τρίτα (66%) αποκάλυψαν ότι έλκονται περισσότερο από ταξιδιωτικά γραφεία, που προωθούν μη προβεβλημένους προορισμούς και όχι τουριστικά hotspot.
- Το 71% των ερωτηθέντων στην έρευνα της Mintel δηλώνει ότι απολαμβάνει τις νέες εμπειρίες όταν βρίσκεται σε διακοπές. Αυτό οδηγεί στην προσφορά συνδυαστικών διακοπών, όπως διακοπές με τρένο και μονοπάτια ή διακοπές για σαφάρι και παραλία.
- Το 73% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει διακοπές με βάση τα ενδιαφέροντά τους, με την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά να βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
- Σχεδόν οι μισοί Βρετανοί πιστεύουν ότι τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν την εμπειρία των διακοπών. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 71% μεταξύ των κάτω των 25 ετών, αλλά μειώνεται στο 14% για τα άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω.
Όπως επισημαίνεται, τα ταξίδια με τεχνητή νοημοσύνη είναι πιθανό να είναι η κυρίαρχη τάση τα επόμενα 5 χρόνια.