Στη διάρκεια πτήσης της IndiGo από Κωνσταντινούπολη σε Νέο Δελχί, οι αεροσυνοδοί τσακώθηκαν – μέσα στα πλαίσια της ευγένειας πάντα – με άντρα επιβάτη που προφανώς φερόταν άσχημα και προσβλητικά. Αφορμή πιθανότατα ήταν το φαγητό που σέρβιραν στο αεροσκάφος.
Το βίντεο τράβηξε άλλος επιβάτης και σε αυτό φαίνεται η υπέυθυνη πληρώματος να λέει σε έντονο ύφος στον επιβάτη: «Μου κουνάτε το δάχτυλο και μου φωνάζετε. Το πλήρωμά μου κλαίει εξαιτίας σας». Στη συνέχεια εξηγεί στον επιβάτη αποφασιστικά ότι υπάρχει ένα καρότσι με μετρημένα γεύματα και ότι μπορούν να του σερβίρουν μόνο αυτό που έχει πληρώσει – κρατώντας την κάρτα επιβίβασή του.
Ο επιβάτης τότε τη ρωτάει γιατί φωνάζει και η αεροσυνοδός χάνει την ψυχραιμία της και του απαντά «γιατί μου φωνάζετε εσείς!»
Tempers soaring even mid-air: “I am not your servant”
An @IndiGo6E crew and a passenger on an Istanbul flight to Delhi (a route which is being expanded soon with bigger planes in alliance with @TurkishAirlines ) on 16th December : pic.twitter.com/ZgaYcJ7vGv
— Tarun Shukla (@shukla_tarun) December 21, 2022
Τότε μία άλλη αεροσυνοδός μπαίνει ανάμεσα στον καβγά και προσπαθεί να απομακρύνει την συνάδελφό της. «Λυπάμαι αλλά δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι στο πλήρωμα. Εγω σας άκουσα με σεβασμό και έτσι πρέπει να φέρεστε και εσείς» συνεχίζει η αεροσυνοδός.
Ο επιβάτης ρωτάει πότε φέρθηκε με ασέβεια και ενώ η αεροσυνοδός προσπαθεί να του εξηγήσει, αυτός της λέει «σκάσε».
«Σκάσε εσύ» απαντάει τότε η απηυδισμένη πλέον αεροσυνοδός και προσθέτει: ««Λυπάμαι, δεν μπορείτε να μου μιλάτε έτσι. Είμαι κι εγώ υπάλληλος εδώ».
Ο άντρας επιβάτης της λέει ότι είναι υπηρέτρια, και η αεροσυνοδός του απαντά εξοργισμένη: «Είμαι υπάλληλος. Δεν είμαι υπηρέτριά σου!».
Κύμα υποστήριξης στο Twitter
Ανάμεσα στους χιλιάδες χρήστες που υποστήριξαν τη αεροσυνοδό της IndiGo ήταν και ο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Jet Airways, Sanjiv Kapoor.
Ο Kapoor σχολιάσε ότι είδε πληρώματα αεροπορικών εταιρειών να κακοποιούνται και να χαστουκίζονται και ότι πρέπει να έγιναν πολλά για να φτάσει η υπάλληλος σε αυτό το οριακό σημείο.
As I had said earlier, crew are human too. It must have taken a lot to get her to breaking point. Over the years I have seen crew slapped and abused on board flights, called “servant” and worse. Hope she is fine despite the pressure she must be under. https://t.co/cSPI0jQBZl
— Sanjiv Kapoor (@TheSanjivKapoor) December 21, 2022
«Οι άνθρωποι λένε ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά ξέρετε κάτι ; Δεν έχουν. Μερικές φορές κάνουν λάθος και πρέπει να τους το λένε», σχολίασε επίσης ο διευθυντής της Ryan Air, Michael O’Leary.