Οι τουρίστες περνάνε, χωρίς αμφισβήτηση, ωραία στην Ελλάδα, γι’ αυτό άλλωστε αποτελεί από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς προορισμούς.
Σύμφωνα με έρευνα του του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, τα ποτά, ο κλιματισμός και το νερό είναι τρία από τα ζητήματα που «πρωταγωνιστούν» στα παράπονα που κάνουν οι τουρίστες οι οποίοι επισκέπτονται την Ελλάδα.
Η λίστα περιλαμβάνει 18 κατηγορίες που προκάλεσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές τουριστών στο διαδίκτυο για την Ελλάδα.
Πρώτο στη λίστα βρίσκεται το παράπονο για «φαγητό- ποτό». Οι περισσότερες αρνητικές αναφορές που έγιναν το 2022 περιείχαν τη λέξη- κλειδί «ποτό». Στη δεύτερη θέση της λίστας είναι η κατηγορία «δωμάτια», με 46.000 αρνητικές αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες περιείχαν τη λέξη «κλιματισμός».
Στην τρίτη θέση είναι η κατηγορία «τεχνικές εγκαταστάσεις», με 26.000 αναφορές και λέξη- κλειδί το νερό.
Οι περισσότεροι φαίνεται να έκαναν λόγο για παγωμένο νερό στις πισίνες ή ελλιπή καθαρισμό τους και έλλειψη ζεστού νερού στο μπάνιο κατά τη διαμονή.
Καθαριότητα και… βρωμιά
Ψηλά στη λίστα των παραπόνων- στην πέμπτη θέση- είναι και η κατηγορία «καθαριότητα», με 21.000 αρνητικές αναφορές και λέξη οδηγό τη «βρωμιά».
Επίσης, πολλά ήταν τα παράπονα για τη φασαρία, τη δυσκολία επικοινωνίας με το προσωπικό- λόγω κακής χρήσης αγγλικών και γερμανικών- όπως και για τη διακόσμηση, κυρίως αναφορικά με την παλαιότητα των επίπλων.
Τι τους άρεσε;
Η κατηγορία «φαγητό- ποτό» είναι στην κορυφή της λίστας και με τα συχνότερα θετικά σχόλια, με 193.000 αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες αφορούσαν το πρωινό.
Στη δεύτερη θέση είναι η κατηγορία «εγκατάσταση», με 106.000 αναφορές, από τις οποίες οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη «ξενοδοχείο». Ακολουθούν οι κατηγορίες «προσωπικό» με 103.000 θετικές αναφορές, «εμπειρία» με 85.000 και «καθαριότητα» με 69.000 αναφορές.