Δευτέρα, 7 Ιουλίου, 2025
24.4 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Τουρισμός: Τα κλειστά ξενοδοχεία και το στοίχημα της «πράσινης» Κρήτης

Πρέπει να διαβάσετε

Θολό παραμένει το τοπίο του τουρισμού στην Κρήτη, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και στην εκπομπή Live με την Αντιγόνη, ο επιχειρηματίας στον τουρισμό Φώτης Κοκοτός.

Όπως ανέφερε ο κ. Κοκοτός, τώρα επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις που είχαν γίνει πριν από αρκετό καιρό. «Φτάσαμε να ρίξουμε κάτω από τους 100 τους θανάτους, που σε κάποια φάση ήταν 50 – 60 την ημέρα και στην ειδησεογραφία κυριαρχούσε το πότε θα ανοίξουν τα μπαρ και τα ταξίδια. Πέρσι όταν συζητούσαμε για το δεύτερο κύμα που ξεκίνησε τον Αύγουστο και έκλεισε τον τουρισμό τον Σεπτέμβρη, οι νεκροί στη χώρα ήταν ελάχιστοι αλλά ο κόσμος είχε εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση, τον ένοιαζε η υγεία. Φέτος βλέπουμε το αντίθετο ακριβώς και μεθαύριο με το 4ο κύμα δεν νομίζω ότι ο κόσμος θα ασχολείται, δεν θα τον νοιάζει. Από όσα βλέπω νο1 προτεραιότητα από τον κόσμο είναι να κάνει διακοπές και αυτό είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Υπάρχουν όσοι έκαναν το εμβόλιο και υπάρχουν νέοι που νιώθουν άτρωτοι. Αν το 4ο κύμα κάνει την Κρήτη ένα προορισμό που δεν θα πετάνε οι ξένοι ή θα πρέπει να κάνουν καραντίνα όταν γυρίσουν, θα μας επηρεάσει».

Μάλιστα, στην Ελούντα αυτή τη στιγμή τα ξενοδοχεία πολυτελείας πάνε πολύ καλά σύμφωνα με τον κ. Κοκοτό. «Όμως υπάρχουν δίπλα μας ξενοδοχεία που δεν έχουν ανοίξει ακόμη και ο κόσμος περιμένει να δουλέψει. Οι ξενοδοχοϋπάλληλοι έχουν δεχτεί ένα πλήγμα τεράστιο, παρόλα αυτά μέσα σε αυτούς υπάρχουν πολλοί που αρνούνται τα εμβόλια».

Πρόσθεσε δε, πως τον Οκτώβρη του 2020 είχε γίνει μια μεγάλη καμπάνια από τον ΣΕΤΕ για την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου και τις κατευθύνσεις που πρέπει να κινηθεί ο τουρισμός. «Το ξέραμε ότι τα προϊόντα που θα πουλήσουν θα είναι γιοτ, βίλες, μπανγκαλόους, και αυτό το ξέραμε. Το είδαμε ότι δούλεψε πολύ καλά. Φέτος βλέπουμε το ίδιο, το ακριβό πουλάει σαν ζεστά ψωμάκια, το φτηνό δεν πουλάει. Οπότε θέλουμε να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο και να πάμε εκεί που έχει φανταστικές μαρίνες και γήπεδα γκόλφ. Πρέπει να τα έχουμε διαφορετικά θα πρέπει να περιμένουμε τον tour operator».

Όσον αφορά τη μαζικότητα, ο κ. Κοκοτός σχολίασε πως έχει δεχτεί μεγάλο πλήγμα. «Υπάρχουν όμως πτήσεις, όπου υπήρχε πτήση όταν ανοίξαμε το Πάσχα, για την Κρήτη γέμισε. Ήταν πράσινη και είχε χτίσει ισχυρό brand name, βοήθησαν οι καμπάνιες, τα χτίσαμε πέρσι και τα εισπράττουμε τώρα. Καβαλάμε το κύμα που φτιάξαμε πέρσι, της καλής θέλησης. Ο κ. Πλιάκας το βλέπει στο δικό του τομέα κι εμείς στον δικό μας. Αυτή τη στιγμή εισπράξαμε περισσότερα από όσα βγάλαμε το 2019».

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα