Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η Αμερικανική εταιρία ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και εταιρίες ενοικιαζόμενων σπιτιών TravelBoom σε δείγμα 2.000 ταξιδιωτών το 2023.
Μεταξύ άλλων, η έρευνα έδειξε ότι οι κριτικές έχουν τη δυναμική να αμαυρώσουν την εικόνα ενός καταλύματος, όμως από μόνες τους δεν μπορούν να πείσουν έναν επισκέπτη να επιλέξει το συγκεκριμένο κατάλυμα.
Αυτή τη χρονιά, οι κριτικές ήταν το τελευταίο στοιχείο επηρεασμού των ταξιδιωτών στην επιλογή διακοπών, με την τοποθεσία και την τιμή να βρίσκονται στην πρώτη θέση.
Όσον αφορά τα προγράμματα loyalty των καταλυμάτων, το 68% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι τους επηρέασαν στην επιλογή καταλύματος αυτή τη χρονιά, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 45% πέρυσι.
Τέλος, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να έχουν πολύ μικρή δυναμική στο να εμπνεύσουν την αρχική ταξιδιωτική απόφαση. Ωστόσο υπάρχουν στρατηγικές που μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα των ξενοδόχων.