Η ανάγκη εξωστρέφειας των κρητικών προϊόντων είναι πιο επιτακτική από ποτέ και οι … θεωρίες επί χάρτου για τη δυναμική του νησιού και τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα θα πρέπει να μεταφραστούν σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και στη σύνταξη στρατηγικού σχεδιασμού προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτό είναι και το μεγάλο «στοίχημα» για το νέο πρόεδρο της Αγροδιατροφικής της Περιφέρειας Κρήτης Σταύρο Τζεδάκη ο οποίος μιλώντας στην εκπομπή De Facto της τηλεόρασης Creta μίλησε για τις δικές του προτεραιότητες.
«Το brand name «Κρήτη» είναι το κλειδί για να ανοίξει τις πόρτες των διεθνών αγορών. Αυτό, όμως, από μόνο του δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων της Κρήτης και να υλοποιήσουμε δράσεις διασύνδεσης του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό», δήλωσε ο κ.Τζεδάκης.
Το πρώτο μεγάλο βήμα για την Κρήτη ήταν η πιστοποίηση σημάτων που πλέον αναγνωρίζονται διεθνώς. Οι προκλήσεις του μέλλοντος ωστόσο, σε μία παγκόσμια αγορά που συνεχώς αλλάζει, διαμορφώνουν νέα δεδομένα και ανάγκες.
«Η αγροδιατροφική είναι ένας φορέας πρότυπο. Είναι πρόκληση για εμάς η διασύνδεση όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς ρόλους της αυτοδιοίκησης. Προς αυτή την κατεύθυνση στοχεύουμε σε δράσεις προώθησης ώστε να γίνει η Κρήτη γαστρονομικός προορισμός» τόνισε ο πρόεδρος της Αγροδιατροφικής.
Σωτήρης Μεταξάς