Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
13.1 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025

Πρέπει να διαβάσετε

Τις 5 προβλέψεις που θα διαμορφώσουν την βιομηχανία της φιλοξενίας το 2025 παρουσιάζει μέσα από τη νέα ετήσια έκθεση τάσεων ο πάροχος λογισμικού διαχείρισης εσόδων και υπηρεσιών IDeaS.

Έχοντας συλλέξει δεδομένα από βασικούς ηγέτες της βιομηχανίας όπως οι Amadeus, Sabre Hospitality, Bookassist κ.α., ανάμεσα στους οποίους συγκαταλέγονται ξενοδόχοι, εταιρίες διαχείρισης και συνεργάτες τεχνολογίας, παρουσιάζει τις 5 μεγάλες τάσεις τις οποίες θα καταγράψουν οι οργανισμοί φιλοξενίας τη νέα χρονιά…

– Αλλαγή γενιάς: Οι ξενοδόχοι αντιμετωπίζουν με μεγάλη σοβαρότητα την αυξανόμενη ταξιδιωτική ζήτηση που οφείλεται τόσο σε έμπειρους όσο και νέους ταξιδιώτες. Το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα και η ανάγκη κάλυψης διαφορετικών προτιμήσεων, από τους Baby Boomers μέχρι τους Gen Z και τους Millennials, θα είναι κρίσιμα κατά την οικοδόμηση μιας εξατομικευμένης προσέγγισης που θα είναι βιώσιμη και ουσιαστική για όλες τις ηλικίες.

-Η ζήτηση για βιωματικά ταξίδια ανοίγει νέες ευκαιρίες: Καθώς ο υπερτουρισμός εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για δημοφιλείς προορισμούς, εμφανίζονται νέες ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία να προωθήσουν περιοχές με λιγότερη ταξιδιωτική ζήτηση. Η έμφαση σε εξατομικευμένες, επιμελημένες εμπειρίες θα είναι το κλειδί για τη βελτίωση της εμπειρίας επισκέπτη.

– Τα συμπληρωματικά έσοδα και εκδηλώσεις θα συγκεντρώσουν μεγαλύτερη προσοχή: Οι πιέσεις στη διαμόρφωση της τιμής δωματίων θα διαδραματίσει ρόλο στην αυξημένη υιοθέτηση των online κρατήσεων και τη δυναμικής τιμολόγησης για συναντήσεις και εκδηλώσεις. Οι ξενοδόχοι θα προσπαθήσουν επίσης να αυτοματοποιήσουν μικρότερες εκδηλώσεις για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και την αποτελεσματικότητα του προσωπικού.

-Τα ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να επενδύουν στην τεχνολογία επόμενης γενιάς: Με έμφαση στις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης για την επίτευξη πραγματικού value και αποτελεσματικότητας, η συνεργασία μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης θα ενταθεί με στόχο τη βέλτιστη τιμολόγηση και διαχείριση εσόδων.

-Η επανάσταση του cloud θα συνεχίσει να επιταχύνεται: Τα συστήματα ξενοδοχείων συνεχίζουν να φτάνουν σε σημείο εξάντλησης κύκλων ζωής, ωθώντας σε μια συστηματική μετάβαση στο cloud. Καθώς η αυξημένη πρόσβαση στα δεδομένα ενισχύει τις λύσεις φιλοξενίας επόμενης γενιάς, οι σύγχρονες τεχνολογίες θα έχουν ζωτικό ρόλο στην κάλυψη των προσδοκιών των επισκεπτών επόμενης γενιάς.

Η έκθεση επισημαίνει ότι το μέλλον της φιλοξενίας βρίσκεται στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και της ανθρώπινης δημιουργικότητας. Ο κλάδος της φιλοξενίας υφίσταται βαθύ ψηφιακό μετασχηματισμό και ενώ οι προσδοκίες των επισκεπτών συνεχίζουν να εξελίσσονται και η τεχνολογία να προχωρά, οι ξενοδόχοι θα χρειαστεί να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Όπως αναφέρεται, με την αξιοποίηση πληροφοριών που βασίζονται σε δεδομένα και καινοτόμες λύσεις, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν τις εμπειρίες των επισκεπτών και να δημιουργήσουν βιώσιμα μοντέλα.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα