Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
15.5 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Συνάντηση Βασίλη Διγαλάκη με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων

Πρέπει να διαβάσετε

Μια σειρά από ζητήματα που συνδέονται άμεσα και έμμεσα με τον τουρισμό στα Χανιά συζήτησε σήμερα ο Βασίλης Διγαλάκης με τη Διοίκηση της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο πρόεδρος Μανώλης Γιαννούλης, ο αντιπρόεδρος Μανώλης Σταματάκης, ο ταμίας Μιχάλης Κυριακάκης και ο έφορος Δημήτρης Κατάκης.

Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε για το ραντάρ προσέγγισης στο Αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων και τον δρόμο σύνδεσης του Αεροδρομίου με το Λιμάνι Σούδας και τον ΒΟΑΚ, τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης και άλλα ζητήματα που απασχολούν τους επιχειρηματίες του τουρισμού, όπως η έλλειψη προσωπικού και στον τριτογενή τομέα, η διάβρωση των ακτών στα Χανιά κ.ά.

Αναφερόμενος στο σύστημα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας (ραντάρ προσέγγισης), ο κ. Διγαλάκης σημείωσε ότι ο ίδιος έχει καταθέσει σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση και τόνισε ότι η Fraport Greece έχει στη διάθεσή της όλα τα δεδομένα και οφείλει να επισπεύσει τις διαδικασίες.

Παράλληλα, ο κ. Διγαλάκης υπενθύμισε ότι ο ίδιος, βλέποντας ότι χάνεται χρόνος, προχώρησε σε μία ουσιαστική παρέμβαση, με την οποία κατέστη δυνατή η αύξηση κατά μία των αφίξεων τις ημέρες από Δευτέρα έως και Πέμπτη, από 4 σε 5 αφίξεις ανά ώρα, σε συγκεκριμένες ώρες. Συνολικά 33 περισσότερες αφίξεις εβδομαδιαίως στο Αεροδρόμιο των Χανίων, ήδη από το έτος 2022, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ περισσότερα έσοδα για την τοπική οικονομία κάθε εβδομάδα, αν δεχτούμε ότι κάθε πτήση έχει 150 επιβάτες και καθένας από αυτούς ξοδεύει 700 ευρώ κατά μέσο όρο.

Ο κ. Διγαλάκης επανέλαβε τη θέση που έχει εκφράσει δημόσια πολλές φορές αναφορικά με το Αεροδρόμιο Χανίων, το οποίο -όπως είπε και σήμερα- μπορεί να διαδραματίσει ακόμα πιο καθοριστικό ρόλο στην οικονομία και την ανάπτυξη της Δυτικής Κρήτης, συμβάλλοντας και στον στόχο της σταδιακής επέκτασης της τουριστικής περιόδου, αν αυξηθεί περαιτέρω η εναέρια χωρητικότητα και αν η διαχειρίστρια εταιρεία προχωρήσει σε οριζόντια παροχή κινήτρων προς όλες τις αεροπορικές εταιρείες, κάτι που θα οδηγήσει σε αύξηση των απευθείας διεθνών αεροπορικών συνδέσεων και τον προγραμματισμό περισσότερων πτήσεων.

Για το ζήτημα του ΒΟΑΚ, ο υποψήφιος Βουλευτής Χανίων της ΝΔ υπογράμμισε ότι το έργο, από την Κίσαμο μέχρι το Λασίθι, προχωρά μετά από δεκαετίες αναμονής και υποσχέσεων χωρίς αντίκρισμα και πρόσθεσε ότι για να γίνει αυτό χρειάστηκαν, αφενός να ωριμάσει το έργο μελετητικά και αφετέρου η προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης.

Σε ό,τι αφορά στη διάβρωση των ακτών, ο κ. Διγαλάκης υπογράμμισε ότι το ζήτημα ήταν και θα παραμείνει πολύ ψηλά στην ατζέντα του, σημείωσε ότι έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος και πρόσθεσε ότι απαιτείται μία συνολική αντιμετώπιση, καθώς τυχόν εμβαλωματικές – αποσπασματικές παρεμβάσεις το μόνο που κάνουν είναι να «μεταφέρουν» το πρόβλημα σε γειτονικές περιοχές.

Τέλος, ο κ. Διγαλάκης αναφέρθηκε σε σημαντικές δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που ενισχύουν τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τις υποδομές τηλεπικοινωνιών με οπτικές ίνες σε κάθε κτίριο και κάλυψη 5G σε όλη τη χώρα και την κατάρτιση και επανακατάρτιση, κάτι που θα βοηθήσει την εύρεση εργαζομένων στις τουριστικές επιχειρήσεις

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα