Με τον Αερολιμενάρχη Ηρακλείου Γιώργο Πλιάκα συναντήθηκε ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης.
Στην ατζέντα της συνάντησης τέθηκαν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το αεροδρόμιο Ηρακλείου, τόσο σε ζητήματα καθημερινής λειτουργίας όσο και σε ζητήματα υποδομών, με ορίζοντα τα χρόνια που θα παραμείνει σε χρήση, μέχρι την έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδρομίου Καστελίου.
«Είχαμε τη δυνατότητα να συζητήσουμε για όλα τα θέματα που δημιουργούν προβλήματα στους χρήστες του αεροδρομίου Ηρακλείου Νίκος Καζαντζάκης» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Αλλά και τον προβληματισμό που επικρατεί αναφορικά με το υπόμνημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που αναφέρει ότι η Υ.Π.Α. δε διενήργησε τις αναγκαίες επαληθεύσεις συμμόρφωσης των αερομεταφορέων καθώς και πιστοποίησης των αεροδρομίων. Ένα γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα το αεροδρόμιο Ηρακλείου, μαζί με 13 ακόμη αεροδρόμια, να έχουν χαρακτηριστεί από την ΥΠΑ και τον EASA ως μη δεόντως πιστοποιημένα σύμφωνα με τον κανονισμό της Ε.Ε..
Με την ευκαιρία που μου δίνεται, θα ήθελα να επισημάνω ότι ακόμη και σήμερα, τέσσερα και πλέον χρόνια μετά, η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει ακόμη ενημερώσει την τοπική κοινωνία για το περιεχόμενο της δανειακής σύμβασης που έχει υπογράψει με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, με την οποία δεσμεύεται η έκταση του αεροδρομίου Ηρακλείου, για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου Καστελίου. Ένα από τα πλέον προνομιακά ακίνητα της χώρας, με μια δανειακή σύμβαση – «φάντασμα», αφού κανείς δεν γνωρίζει τι περιλαμβάνει. Κανείς δεν γνωρίζει τα «ψιλά γράμματα». Γιατί άραγε; Πρόκειται για μια έκταση που πρέπει να αξιοποιηθεί προς όφελος της τοπικής κοινωνίας στο σύνολό της. Όχι να χαριστεί σε λίγους και εκλεκτούς. Γι’ αυτό και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε. Για να έρθουν οι κρυφές προθέσεις της Κυβέρνησης της ΝΔ στο φως.».