Ένας 39χρονος διανομέας φαγητού άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα της Κυριακής (19/11), μετά από τροχαίο δυστύχημα στην Τούμπα, στη Θεσσαλονίκη.
Με αφορμή αυτό το περιστατικό, ένας διανομέας μίλησε στο Open, αποκαλύπτοντας πως μια φορά που είχε καθυστερήσει λίγα λεπτά του είχαν πετάξει την παραγγελία στο κεφάλι και τόνισε πως εκείνος και οι συνάδελφοί του «υποχρεώνονται» να δουλέψουν και κάτω από πολύ κακές καιρικές συνθήκες.
«Περνάμε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, κάνουμε ελιγμούς, είμαστε βιαστικοί για να παραδώσουμε τις παραγγελίες μας, αλλά όπως έχετε προσέξει και εσείς όταν γίνεται μια παραγγελία η πλατφόρμα δίνει ένα εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης τον οποίο εμείς πρέπει να είμαστε μέσα σ’ αυτόν τον χρόνο αλλιώς θα υπάρχουν παράπονα στην πλατφόρμα και αυτό θα έχει επίπτωση σε εμάς.
Η πλατφόρμα δεν υπολογίζει ήλιο, βροχή, αέρα, η πλατφόρμα υπολογίζει έναν εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης μέσω της απόστασης και της περιοχής. Δεν παίζει ρόλο η βροχή και τα καιρικά φαινόμενα γενικά. Ή άμα έχει κίνηση ο δρόμος, άμα έχει γίνει κάποιο ατύχημα, είναι κλειστός ένας δρόμος, οτιδήποτε από αυτά που μπορούν να συμβούν.
Έχει τύχει να έχω τρεις παραγγελίες, να πρέπει να παραδώσω μέσω της πλατφόρμας σε έναν πάλι εκτιμώμενο χρόνο που έχει δοθεί από την πλατφόρμα. Οι δύο είχαν παραδοθεί στην ώρα τους. Η τρίτη όπως μπορείτε να φανταστείτε άργησε ένα πεντάλεπτο, για καφέδες και σοκολάτες μιλάμε. Ως αποτέλεσμα ήταν να μου πετάξουν την σοκολάτα στο κεφάλι επειδή είχε κρυώσει, λες και έφταιγα εγώ σαν διανομέας. Αυτό πιστεύω έχει συμβεί και σε άλλους συναδέλφους. Έχουν μειωθεί τα μπουρμπουάρ αφού ανεβαίνουν οι τιμές. Ανεβαίνουν κατά πολύ κιόλας» δήλωσε ο διανομέας μιλώντας στo ΟΡΕΝ.