Σούπερ Λιγκ: Κεντρική διαχείριση στα τηλεοπτικά,η μόνη λύση

Πρέπει να διαβάσετε

Το τηλεοπτικό πακέτο που έδωσε φέτος η Nova στις ομάδες της Σούπερ Λιγκ ήταν σαράντα πέντε (45) εκατομμύρια.
Τα τριάντα (30) ήταν για τους: Ολυμπιακό,ΠΑΟΚ,ΑΕΚ,Παναθηναϊκό και τα μόλις δεκαπέντε (15) για τις υπόλοιπες 10 ομάδες,εκ των οποίων και οι δύο φετινοί “Ευρωπαίοι” ΟΦΗ και Άρης.

Δηλαδή ο ΟΦΗ και ο Άρης βγήκαν να παίξουν Ευρώπη με τηλεοπτικό συμβόλαιο που δεν καλύπτει ούτε τις…κάλτσες,που λέει ο λόγος.
Τι θα μπορούσαμε να περιμένουμε περισσότερο;
Καλές πορείες και βαθμούς για την Ελλάδα στη βαθμολογία της Ουέφα;

Κοιτάξτε τώρα πώς γυρίζει μπούμερανγκ το όλο θέμα και στους λεγόμενους “μεγάλους”.
Χωρίς τους ευρωπαϊκούς βαθμούς του 4ου και 5ου συμμετέχοντα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις η χώρα υποχωρεί όλο και περισσότερο στη βαθμολογία της UEFA,μέχρι να φτάσει κάποια στιγμή να παίζει ο “αιώνιος πρωταθλητής” Ολυμπιακός,από τον πρώτο προκριματικό γύρο,μέσα στο κατακαλόκαιρο,με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Αφού θα πρέπει ουσιαστικά να έχει ετοιμοπόλεμη ενδεκάδα για σχεδόν 12 μήνες μέχρι και το τέλος των υποχρεώσεων του στην Ελλάδα,το καλοκαίρι της επόμενης χρονιάς.
Θα μπορέσει να το αντέξει;
Μπορεί.Μπορεί και όχι όμως.

Δε θα ήταν λοιπόν καλό και για το συμφέρον του ίδιου ή του όποιου πρωταθλητή,όπως και του δευτεραθλητή (κυρίως για τον δεύτερο,αφού η δεύτερη θέση για το Τσάμπιονς Λιγκ είναι πιο επίφοβη με την κατρακύλα που έχει πάρει το ποδόσφαιρό μας),να δοθεί ένα μεγαλύτερο μερίδιο από τα τηλεοπτικά στις υπόλοιπες ομάδες;
Γιατί αυτή η χαώδης διαφορά;

Δεν παίζουν μόνοι τους οι τέσσερις μεγάλοι.
Συμμετέχουν κι άλλες ομάδες στο πρωτάθλημα.
Ειδικά εκείνες που θα παίξουν και στην Ευρώπη,θα πρέπει να τυγχάνουν καλύτερης μεταχείρισης.
Γιατί η αποτυχία τους είναι και αποτυχία για όλη τη Σούπερ Λιγκ και το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Live and let live

Όπως συμβαίνει στην κοινωνία και στην οικονομία με λίγα λόγια.
Η συσσώρευση του πλούτου σε όλο και λιγότερα χέρια,από ένα σημείο και μετά γυρίζει ανάποδα,εις βάρος αυτών που μαζεύουν τον πλούτο αυτό.
Δεν υπάρχουν πια εξειδικευμένοι εργαζόμενοι,κοινωνικός ιστός και φυσικά καταναλωτές των προϊόντων και των υπηρεσιών που θέλουν να πουλήσουν.
Ενώ είναι λογικό,μαζί με την πτώση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών να έχουμε και πτώση στις τιμές των ακινήτων,μείωση της αξίας της γης,του βαρελιού του πετρελαίου κ.ο.κ
Είδαμε,για παράδειγμα,η καραντίνα που εφαρμόστηκε πριν λίγους μήνες,πόσο επηρέασε την τιμή του πετρελαίου.

Συνεπώς και ο “μεγάλος” έχει ανάγκη την ύπαρξη του “μικρού” για να συνεχίσει να είναι “μεγάλος”.
Ισχύει στην κοινωνία,ισχύει και στα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα.
Όσο περισσότερες καλές ομάδες έχει ένα πρωτάθλημα,τόσο περισσότερες και οι πιθανότητες ο πρώτος του να είναι πιο ανταγωνιστικός στην Ευρώπη.
Τουλάχιστον αυτό δείχνει το παράδειγμα όλων των μεγάλων πρωταθλημάτων της ηπείρου μας.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα