Στα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, η ασφάλεια των πελατών των καταστημάτων, των επισκεπτών των κεντρικών γραφείων και του συνόλου του προσωπικού της εταιρείας, αποτελούσε και εξακολουθεί να αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα.
Γι’ αυτό και η εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. εφάρμοσε από την πρώτη στιγμή και με τη μέγιστη σχολαστικότητα όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας, έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα ενημέρωσης και πρόληψης, προχώρησε στην εκπαίδευση του προσωπικού της και σήμερα, πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά, ολοκληρώνοντας με επιτυχία τις αυστηρές διαδικασίες αξιολόγησης για την πιστοποίηση «Safe Shopping» σε όλα τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης! Μια αξιολόγηση που εγγυάται όχι απλά και μόνο τη σωστή εφαρμογή, αλλά και την εδραίωση των συνθηκών που είναι ικανές να κάνουν κάθε πελάτη να αισθανθεί σιγουριά και ασφάλεια σε κάθε επίσκεψή του σε ένα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης.
Σε δήλωσή της η υπεύθυνη ποιότητας της Χαλκιαδάκης Α.Ε. , κυρία Στέλλα Χναράκη τόνισε: «Σε αυτή την ιδιαίτερη συγκυρία, ενισχύουμε περαιτέρω τους μηχανισμούς ελέγχου της εταιρείας μας και συνεργαζόμαστε με ένα ανεξάρτητο φορέα επιθεώρησης και πιστοποίησης δημιουργώντας το Safe Shopping, μια νέα, πρωτοποριακή εμπειρία για τον κλάδο μας. Βασικός στόχος της νέας συνέργειας, είναι το να είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι εφαρμόζονται όλα τα μέτρα με σχολαστικότητα και ακρίβεια έτσι ώστε να διατηρούνται τα υψηλά επίπεδα υγιεινής και ασφάλειας στα καταστήματά μας, αλλά και σε κάθε χώρο της Χαλκιαδάκης Α.Ε.. Αντιμετωπίζουμε έτσι με υπευθυνότητα τη νέα καθημερινότητα, παραμένουμε ασφαλείς, αλλά και αισιόδοξοι για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων».
Safe Shopping – Τι σημαίνει
Το Safe Shopping είναι μια καινοτόμος υπηρεσία. Σκοπός του συγκεκριμένου ελέγχου τον οποίο πραγματοποιεί ο φορέας πιστοποίησης, είναι να επιβεβαιώσει τις διαδικασίες αντιμετώπισης του COVID-19 που εφαρμόζονται στο σύνολο των καταστημάτων της εταιρείας και επιπλέον, να ελέγχονται όλα τα πρόσθετα μέτρα που έχει θεσπίσει η Χαλκιαδάκης Α.Ε. για την προστασία των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών της.
Safe Shopping – Τι μέτρα έχουν λάβει τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης
Από την πρώτη στιγμή συστάθηκε μια ομάδα εργασίας αποτελούμενη από άτομα της Χαλκιαδάκης Α.Ε., της εταιρείας Be Safer και των συνεργατών ιατρών με σκοπό την αποτύπωση της κατάστασης και την εκπόνηση ενός ειδικού οδηγού λειτουργίας, με όλες τις οδηγίες και τα μέτρα που έπρεπε να εφαρμοστούν εν μέσω της πανδημίας Covid-19. Στο πλαίσιο αυτό:
Το προσωπικό των καταστημάτων εκπαιδεύτηκε κατάλληλα.
Στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας εφαρμόστηκαν αυστηρά άμεσα μέτρα περιορισμού των επισκέψεων.
Δόθηκαν γραπτές οδηγίες και ετοιμάστηκαν πρωτόκολλα αντίδρασης σε κάθε πιθανό σενάριο.
Τοποθετήθηκαν σημάνσεις με οδηγίες σε όλα τα τμήματα.
Τοποθετήθηκαν σημάνσεις σε όλα τα καταστήματα, οι οποίες δίνουν σαφείς οδηγίες τόσο στο προσωπικό όσο και στους πελάτες.
Ηχητικά ενημερωτικά σποτ μέσα στα καταστήματα (ελληνικά και αγγλικά) για όλα τα μέτρα προστασίας.
Τοποθετήθηκε καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα καταμέτρησης των πελατών στις εισόδους των καταστημάτων.
Τοποθετήθηκαν απολυμαντικά στις εισόδους και δόθηκαν σε όλους τους εργαζόμενους μέσα ατομικής προστασίας.
Αναθεωρήθηκαν τα πλάνα καθαρισμού και απολύμανσης των καταστημάτων με την συνεργασία της Ecolab, ενώ τοποθετήθηκαν ατμοκαθαριστές στα καταστήματα προκειμένου να ενισχυθεί η απολύμανση.
Αυξήθηκε το προσωπικό καθαριότητας και ασφάλειας.
Σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιείται απολύμανση των καταστημάτων.
Safe Shopping – Πώς γίνεται ο έλεγχος
Η νέα αυτή υπηρεσία, περιλαμβάνει μια σειρά από σημεία ελέγχου, που αφορούν στις πληροφορίες που παρέχονται, στον τρόπο προσέλευσης, στη διάθεση προστατευτικών μέσων (αντισηπτικά, γάντια), στην τήρηση των κανόνων από το προσωπικό, στην τήρηση των αποστάσεων, τα ηχητικά ενημερωτικά μηνύματα, η ελεγχόμενη χρήση του ανελκυστήρα, τη συχνότητα καθαρισμού του καταστήματος, κ.α.
Βασικό στοιχείο του ελέγχου, είναι το γεγονός ότι γίνεται χωρίς προειδοποίηση, με τη μέθοδο του «Mystery shopping», δηλαδή με απροειδοποίητες επισκέψεις.
Safe Shopping – Τι πρέπει να προσέξει ο πελάτης
Οι βασικότερες υποχρεώσεις που έχουν οι πελάτες κάθε σούπερ μάρκετ είναι:
Να ακολουθούν τις οδηγίες που είναι αναρτημένες σε κάθε κατάστημα.
Να φοράνε τα απαιτούμενα μέσα ατομικής προστασίας. Η χρήση της μη ιατρικής μάσκας προσώπου είναι υποχρεωτική για όλους τους πελάτες εκτός από παιδιά κάτω των τριών ετών.
Να τηρούν τις αποστάσεις, ακολουθώντας τις σχετικές σημάνσεις που έχουν τοποθετηθεί.