Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
21.3 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Προτεραιότητα τα ταξίδια για τους Αμερικανούς

Πρέπει να διαβάσετε

Τα ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των Αμερικανών, έναντι άλλων υπηρεσιών και προϊόντων, με το 77% να επιλέγει μια εμπειρία διακοπών έναντι ενός νέου υπολογιστή, μιας τηλεόρασηςακουστικών εικονικής πραγματικότητας ή μιας κονσόλας παιχνιδιών.

Αυτό διαπιστώνει νέα έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA), σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας για το 40% των Αμερικανών “τίποτα” δεν θα τους εμποδίσει να κάνουν διακοπές, ενώ το 25% σχεδιάζει, ήδη, να κάνει “ονειρεμένες διακοπές” τους επόμενους έξι μήνες.

Παρόλο που σχεδόν εννέα στους δέκα ταξιδιώτες αισθάνονται τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στα καταναλωτικά αγαθά, το 40% αναφέρει ότι θα δαπανήσει περισσότερα χρήματα για ταξίδια στο υπόλοιπο του έτους και το εντυπωσιακό  ποσοστό του 75% των Αμερικανών σχεδιάζει να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2023.

Τη φετινή εορταστική ταξιδιωτική περίοδο, το 64% των Αμερικανών σκοπεύει να ταξιδέψει εκτός πόλης για την Ημέρα των Ευχαριστιών, το 66% έχει ταξιδιωτικά σχέδια για τον Δεκέμβριο και το 38% έχει ήδη κάνει ταξιδιωτικές προετοιμασίες για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 48% των Αμερικανών θεωρεί ότι τα ταξίδια είναι η καλύτερη επένδυση σε αυτές τις περιόδους, σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες προαιρετικών δαπανών -σχεδόν διπλάσια αξία επένδυσης από την αγορά νέου αυτοκινήτου για το 21%.

Για το 70% των Αμερικανών τα ταξίδια αποτελούν ανταμοιβή για όσα αντιμετώπισαν τα τελευταία δύο χρόνια (ταξίδια εκδίκησης). Ενώ, το 65% ασπάζεται το ρητό “Ζεις μόνο μια φορά” όταν πρόκειται για ταξίδια, πιστεύοντας ότι τώρα είναι η ώρα να γνωρίσουν τον κόσμο.

“Αυτή η έρευνα δείχνει ότι οι Αμερικανοί όχι μόνο θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά έχουν ανάγκη να ταξιδέψουν”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ASTA, Zane Kerby. Ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο, τα ταξίδια τείνουν να είναι εγγενώς ακριβά, πολύπλοκα και χωρίς πελατειακή εξυπηρέτηση.

Ο κ. Kerby υπογράμμισε, επίσης, την αξία ενός ταξιδιωτικού συμβούλου της ASTA, λέγοντας ότι δεν ήταν ποτέ πιο σαφής, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει η έρευνα, που δείχνει ότι το 48% των Αμερικανών πιστεύει ότι ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος θα τους έκανε να αισθάνονται πιο άνετα, σε σύγκριση με το 45% τον Μάιο.

Σύμφωνα με τον κ. Kerby, οι επαγγελματίες ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μπορούν να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να δώσουν αξία σε κάθε δολάριο του ταξιδιού.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα