Τα ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των Αμερικανών, έναντι άλλων υπηρεσιών και προϊόντων, με το 77% να επιλέγει μια εμπειρία διακοπών έναντι ενός νέου υπολογιστή, μιας τηλεόρασης, ακουστικών εικονικής πραγματικότητας ή μιας κονσόλας παιχνιδιών.
Αυτό διαπιστώνει νέα έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA), σύμφωνα με τα ευρήματα της οποίας για το 40% των Αμερικανών “τίποτα” δεν θα τους εμποδίσει να κάνουν διακοπές, ενώ το 25% σχεδιάζει, ήδη, να κάνει “ονειρεμένες διακοπές” τους επόμενους έξι μήνες.
Παρόλο που σχεδόν εννέα στους δέκα ταξιδιώτες αισθάνονται τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στα καταναλωτικά αγαθά, το 40% αναφέρει ότι θα δαπανήσει περισσότερα χρήματα για ταξίδια στο υπόλοιπο του έτους και το εντυπωσιακό ποσοστό του 75% των Αμερικανών σχεδιάζει να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2023.
Τη φετινή εορταστική ταξιδιωτική περίοδο, το 64% των Αμερικανών σκοπεύει να ταξιδέψει εκτός πόλης για την Ημέρα των Ευχαριστιών, το 66% έχει ταξιδιωτικά σχέδια για τον Δεκέμβριο και το 38% έχει ήδη κάνει ταξιδιωτικές προετοιμασίες για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 48% των Αμερικανών θεωρεί ότι τα ταξίδια είναι η καλύτερη επένδυση σε αυτές τις περιόδους, σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες προαιρετικών δαπανών -σχεδόν διπλάσια αξία επένδυσης από την αγορά νέου αυτοκινήτου για το 21%.
Για το 70% των Αμερικανών τα ταξίδια αποτελούν ανταμοιβή για όσα αντιμετώπισαν τα τελευταία δύο χρόνια (ταξίδια εκδίκησης). Ενώ, το 65% ασπάζεται το ρητό “Ζεις μόνο μια φορά” όταν πρόκειται για ταξίδια, πιστεύοντας ότι τώρα είναι η ώρα να γνωρίσουν τον κόσμο.
“Αυτή η έρευνα δείχνει ότι οι Αμερικανοί όχι μόνο θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά έχουν ανάγκη να ταξιδέψουν”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ASTA, Zane Kerby. Ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο, τα ταξίδια τείνουν να είναι εγγενώς ακριβά, πολύπλοκα και χωρίς πελατειακή εξυπηρέτηση.
Ο κ. Kerby υπογράμμισε, επίσης, την αξία ενός ταξιδιωτικού συμβούλου της ASTA, λέγοντας ότι δεν ήταν ποτέ πιο σαφής, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει η έρευνα, που δείχνει ότι το 48% των Αμερικανών πιστεύει ότι ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος θα τους έκανε να αισθάνονται πιο άνετα, σε σύγκριση με το 45% τον Μάιο.
Σύμφωνα με τον κ. Kerby, οι επαγγελματίες ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μπορούν να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να δώσουν αξία σε κάθε δολάριο του ταξιδιού.