Η περίοδος των εορταστικών διακοπών είναι μπροστά μας και αναμένεται έντονη καθώς η αυξημένη κίνηση των ταξιδίων του καλοκαιριού θα μεταφερθεί στον χειμώνα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Holiday Outlook της PricewaterhouseCoopers (PwC).
Συγκεκριμένα, το 47% των Αμερικανών αναμένεται να ταξιδέψουν, ξοδεύοντας 12% περισσότερα – ή περίπου 510 δολάρια, κατά μέσο όρο – από πέρυσι.
Οι Millennials θα δαπανήσουν τα περισσότερα χρήματα σε ταξίδια αυτή τη γιορτινή περίοδο (670 δολάρια), ακολουθούμενοι από τους Gen X (611 δολάρια) και τους Gen Z (447 δολάρια).
Ποιους προορισμούς επιλέγουν
Ωστόσο, δεν πετάνε όλοι σε έναν μακρινό προορισμό. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 60% των Αμερικανών σχεδιάζει να κάνει ένα ταξίδι εντός της πολιτείας τους.
Το 18% θα ταξιδέψει εκτός της χώρας. Φέτος, το Μεξικό, η Κεντρική Αμερική και η Καραϊβική είναι τάσεις μεταξύ των διεθνών ταξιδιωτών.
Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες – ή το 60% – σχεδιάζουν να εξαργυρώσουν ανταμοιβές για να κάνουν κράτηση για ταξίδια αυτές τις γιορτές, σύμφωνα με την έρευνα.
Ταξίδια με τη βοήθεια της τεχνολογίας
Το 47% του συνόλου των καταναλωτών αγκαλιάζουν την τεχνολογία για τις ταξιδιωτικές τους κρατήσεις, από τις online κρατήσεις έως το check-in μέσω κινητού και τα βιομετρικά στοιχεία.
Περισσότερο από το 60% είναι ανοιχτό στη βοήθεια μέσω chatbot. Πρόκειται για Αμερικανούς που ξοδεύουν 2.562 δολάρια συνολικά έναντι 1.530 δολάρια για όλους τους καταναλωτές. Κυρίως είναι νέοι millennials σε ποσοστό 61% και Gen Z ταξιδιώτες σε ποσοστό 58%.
- Περισσότεροι από τους μισούς θα χρησιμοποιούν διαδικτυακούς ιστότοπους κρατήσεων.
- Το ένα τρίτο πηγαίνει απευθείας στους ταξιδιωτικούς παρόχους.
- Σχεδόν το 60% θα εξαργυρώσει ανταμοιβές για να κάνει κράτηση για ταξίδια, υπογραμμίζοντας περαιτέρω τη σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης.
- Τα επώνυμα ξενοδοχεία προσελκύουν το 46% των ταξιδιωτών διακοπών, ενώ οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις προσελκύουν το 22%.