Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου, 2024
18 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Πώς και πού θα ταξιδέψουν οι Ασιάτες το 2025

Πρέπει να διαβάσετε

Τις τάσεις του 2025 στα ταξίδια για τους Ασιάτες τουρίστες, αποκαλύπτει η Skyscanner. Το ενδιαφέρον για τους ταξιδιώτες από Ασία-Ειρηνικό (APAC), επικεντρώνεται στις δαπάνες, τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και τη βιωσιμότητα.

Όσον αφορά τους κορυφαίους προορισμούς τους είναι η Νταγιόνγκ της Κίνας και η Σιλόγκ στην Ινδία.
Οι μικρότερες πόλεις στην Ινδία, την Ιαπωνία και την Καμπότζη αποτελούν επίσης τους 10 top προορισμούς, ενώ περιοχές με καταπράσινα τοπία και αποικιακή γοητεία, κερδίζουν δημοτικότητα

  • Οι τουρίστες από την περιοχή APAC παραμένουν επικεντρωμένοι στις αποδράσεις, με τους Ινδούς να πρωτοστατούν σε προγραμματισμένα ταξίδια και δαπάνες.
  • Περίπου το 80% σε APAC σκοπεύει να κάνει περισσότερα ταξίδια το 2025, σε σύγκριση με το 2024.

Αυξανόμενη ζήτηση για κοινές ταξιδιωτικές εμπειρίες

Οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις επικεντρώνονται όλο και περισσότερο σε κοινές εμπειρίες, με άτομα που αναζητούν δραστηριότητες όπως αθλητικές εκδηλώσεις, καθηλωτικές εκθέσεις τέχνης και ταξίδια με θέμα τα παιχνίδια που φέρνουν κοντά τους ταξιδιώτες. Προσδιορίστηκαν επτά βασικές ταξιδιωτικές τάσεις:

  • Αθλητικός τουρισμός
  • Αστροτουρισμός
  • Επανασύνδεση
  • Περιπέτεια
  • Στυλ καουμπόι
  • Πολιτισμός
  • Εξερεύνηση φύσης

Πόσα θα ξοδέψουν στα ταξίδια

  • Το 2025, το 72% των ταξιδιωτών από APAC σχεδιάζει να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα σε πτήσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
  • Ομοίως, το 71% των ταξιδιωτών θα διατηρήσει ή θα αυξήσει τις δαπάνες του για διαμονή.
  • Το 46% σχεδιάζει να κάνει το ίδιο για ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

 

Επικουρική δαπάνη

  • Οι τουρίστες επιλέγουν πρόσθετες υπηρεσίες για να βελτιώσουν τα ταξίδια τους, με αναβαθμίσεις κορυφαίων πτήσεων, όπως επιλογή θέσεων και ασφάλιση (38% το καθένα), καλύτερο φαγητό (29%), πρόσβαση στο σαλόνι (25%) και επιπλέον αποσκευές (23%).
  • Περίπου το 31% είναι επίσης πρόθυμο να αναβαθμίσει τα δωμάτια του ξενοδοχείου, στοχεύοντας σε μεγαλύτερους χώρους ή θέα στη θάλασσα, με ένα άλλο τρίτο να αναζητά καταλύματα με υψηλότερα αστέρια.

Οι γαστρονομικές εμπειρίες οδηγούν σε επιλογές προορισμού

  • Για το 67% η γαστρονομία είναι κρίσιμη κατά την επιλογή ενός προορισμού.
  • Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν είναι ο καιρός (55%), τα φυσικά τοπία (55%), τα αξιοθέατα (54%) και οι πολιτιστικές εμπειρίες (54%).

Αυξάνεται η εμπιστοσύνη στην τεχνολογία AI

  • Το 46%, είναι σίγουρο για τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για τον προγραμματισμό ταξιδιών και τις κρατήσεις.
  • Το 17% εκφράζει υψηλή εμπιστοσύνη.
  • Οι βασικές εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης περιλαμβάνουν την έρευνα προορισμών (40%), την κατασκευή ταξιδιωτικών δρομολογίων (36%), τη σύγκριση επιλογών (33%) και την εύρεση ταξιδιωτικής έμπνευσης (31%).

Στάσεις απέναντι στον υπερτουρισμό και τα αειφόρα ταξίδια

  • Περισσότεροι από ένας στους τέσσερις (27%) ταξιδιώτες APAC αναζητούν να επισκεφθούν λιγότερο γνωστούς προορισμούς ως απάντηση στο overtourism.
  • Το 25% στοχεύει να έχει θετικό αντίκτυπο στα μέρη που επισκέπτεται.
  • Οι ταξιδιώτες της Νότιας Κορέας, ειδικότερα, δείχνουν μια προτίμηση για πιο ήσυχους προορισμούς, ενώ οι Ινδοί ταξιδιώτες είναι οι πιο πιθανό να συνεισφέρουν θετικά στις κοινότητες που επισκέπτονται.
  • Ωστόσο, το 59% των ταξιδιωτών της APAC εξακολουθούν να είναι προσεκτικοί όσον αφορά την επίσκεψη σε λιγότερο τουριστικά μέρη, με την ασφάλεια να αποτελεί κορυφαίο μέλημα.
  • Οι ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη (67%), την Ινδία (60%) και τη Νότια Κορέα (64%) εξέφρασαν τα υψηλότερα επίπεδα ανησυχίας.
  • Πρόσθετες ανησυχίες περιλαμβάνουν την κατανόηση του τι πρέπει να κάνετε σε αυτούς τους προορισμούς (36%) και την εμπιστοσύνη στις διαθέσιμες δραστηριότητες (34%).

Κορυφαίες πηγές ταξιδιωτικής έμπνευσης

  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ταξιδιωτική έμπνευση, με το 55% να τα αναφέρουν ως την κύρια πηγή τους.
  • Οι συστάσεις από στόμα σε στόμα ακολουθούν στενά σε ποσοστό 45%.
  • Τα διαδικτυακά μέσα (42%), οι ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές (40%) και οι οδηγοί (28%) επηρεάζουν επίσης τις ταξιδιωτικές αποφάσεις.

Μέση διάρκεια ταξιδιού

  • Η μέση διάρκεια ταξιδιού είναι έξι ημέρες, με εξαιρέσεις όπως το Λονδίνο, όπου μένει κατά μέσο όρο δύο εβδομάδες.
  • Συνολικά, η διάρκεια ταξιδιού έχει μειωθεί κατά περίπου μία ημέρα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
  • Οι χρόνοι για κρατήσεις ποικίλλουν μεταξύ 30 και 70 ημερών, με μεγαλύτερες περιόδους προγραμματισμού για προορισμούς όπως το Λονδίνο και το Τόκιο, ενώ το Νέο Δελχί βλέπει κρατήσεις μόλις 28 ημέρες νωρίτερα.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα