Οι Βρετανοί επιλέγουν ταξίδια κρουαζιέρας με βασικά κριτήρια τις τιμές και τα δρομολόγια, σύμφωνα με έρευνα των cruise.co.uk και seascanner.co.uk.
Η έρευνα προσδιορίζει τι αναζητούν οι τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο σε μια ατομική κρουαζιέρα ή όταν ταξιδεύουν με περισσότερα άτομα. Ειδικότερα, τα μεμονωμένα ταξίδια αποτελούν πλέον το 5% της αγοράς.
Οπως υπογραμμίζει ο Tony Andrews, διευθύνων σύμβουλος της cruise.co.uk, «βλέπουμε περισσότερους μεμονωμένους ταξιδιώτες να αγκαλιάζουν την εμπειρία της κρουαζιέρας και είναι σαφές ότι η προσιτή τιμή και οι προορισμοί που επισκέπτονται είναι βασικοί μοχλοί για αυτήν την αγορά.
Καθώς η δημοτικότητα της κρουαζιέρας συνεχίζει να αυξάνεται σε όλους τους τομείς, αναμένουμε ότι οι γραμμές κρουαζιέρας θα ανταποκρίνονται περαιτέρω σε αυτό το αναπτυσσόμενο τμήμα, με πιο προσαρμοσμένες προσφορές και ανταγωνιστικές τιμές».
Τιμή
Το κόστος μιας κρουαζιέρας είναι ένας σημαντικός παράγοντας ανεξάρτητα από τα πολλά άτομα με τα οποία ταξιδεύετε, δείχνει η έρευνα.
Η τιμή είναι προτεραιότητα για το 69% των μεμονωμένων ταξιδιωτών και το 65% εκείνων που ταξιδεύουν με παρέα.
Δρομολόγιο
Τα κρουαζιερόπλοια επισκέπτονται διάφορους προορισμούς, επιτρέποντας στους επιβάτες να επιλέξουν από ηλιόλουστες διαδρομές όπως στη Μεσόγειο, τις Κανάριες Νήσους ή την Καραϊβική ή να εξερευνήσουν το μαγεμένο βόρειο σέλας στη Νορβηγία ή τα γραφικά τοπία της Αλάσκας.
Το 63% των μεμονωμένων ταξιδιωτών και το 62% σε γκρουπ κατατάσσουν το δρομολόγιο στους κορυφαίους παράγοντες.
Καμπίνα
Οι επιλογές καμπίνας κρουαζιέρας μπορούν να κυμαίνονται από πολυτελείς σουίτες με μπαλκόνια έως μια πιο βασική επιλογή εσωτερικού χώρου.
Περίπου οι μισοί μόνοι επιβάτες είπαν ότι η καμπίνα ήταν σημαντική.
Εγκαταστάσεις εν πλω
Οι εγκαταστάσεις στο κρουαζιερόπλοιο απασχολούν όσους συμμετέχουν σε ομάδες (52%), ενώ το 43% που ταξιδεύει solo ήταν ουδέτερο.