Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες οδηγούμενοι από τις αυξανόμενες τιμές, αναζητούν όλο και περισσότερο τα προγράμματα αφοσίωσης για να εξοικονομήσουν χρήματα και αξία.
Αυτή η τάση είναι πιθανό να συνεχιστεί, σύμφωνα με τη νέα έκθεση του παρόχου τεχνολογίας αφοσίωσης iSeatz.
Το 2023/2024 διαμορφώνεται ως μια ισχυρή εποχή για τις ταξιδιωτικές επωνυμίες και για τα προγράμματα αφοσίωσης που τις υποστηρίζουν, υπό τον όρο ότι μπορούν να προσφέρουν την αξία που αναζητούν οι καταναλωτές.
Τα προγράμματα αφοσίωσης με επιλογές ανταμοιβής και εξαργύρωσης κάνουν τα ταξίδια για διακοπές πιο προσιτά για τους Αμερικανούς.
Όπως αποκαλύπτει η iSeatz, η εποχική αύξηση του ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος ενισχύθηκε το 2023 από αυτή τη δυνατότητα.
Πολλά προγράμματα υστερούν στο να προσφέρουν με συνέπεια την αξία που υπόσχονται, αν και οι Αμερικανοί ταξιδιώτες “διψούν” για περισσότερες προσφορές.
Ωστόσο, σύμφωνα με το iSeatz τα προγράμματα αφοσίωσης ταξιδιών μπορούν να κάνουν περισσότερα για να βελτιώσουν τις προσφορές τους.
Περισσότερα ταξίδια το 2023 από πέρυσι
- Το 40% των Αμερικανών ταξίδεψε για διακοπές πέρυσι.
- Το 54% σχεδιάζει να ταξιδέψει αυτή τη σεζόν, αντανακλώντας ένα πιο «σταθερό» οικονομικό περιβάλλον.
Το κόστος
Η τιμή ήταν κινητήριος παράγοντας πέρυσι και η τάση ισχύει και φέτος.
Το 45% από 60% που δεν ταξίδεψε την προηγούμενη εορταστική περίοδο απέδωσε την απόφαση του σε ανησυχίες σχετικά με τα οικονομικά.
Είτε λόγω υψηλών τιμών είτε λόγω ανεπαρκών ταξιδιωτικών ανταμοιβών. Φέτος, η αξία παραμένει στην πρώτη γραμμή των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ.
Τα προγράμματα επιβράβευσης βοηθούν την μείωση κόστους
Τα προγράμματα επιβράβευσης μπορούν να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να αντισταθμίσουν το κόστος. Οι Αμερικανοί θα ταξίδευαν περισσότερο στις εορταστικές διακοπές εάν:
- Επιπλέον εκπτώσεις μέσω του προγράμματος επιβράβευσης (42%).
- Πιο πολλούς διαθέσιμους πόντους για να καλύψουν το υψηλό κόστος στα ταξίδια (32%).
Τα προγράμματα επιβράβευσης θα μπορούσαν να προσφέρουν περισσότερα
Οι Αμερικανοί θα καλωσόριζαν τη βοήθεια από τα προγράμματα επιβράβευσης τους σχετικά με τα έξοδα ταξιδιού των διακοπών.
Ωστόσο, το 45% ανέφερε ότι τα προγράμματα αφοσίωσης δεν κάνουν απολύτως τίποτα για να προσφέρουν οφέλη για την περίοδο των διακοπών.
Η ανισότητα γενεών στα προγράμματα πίστης
Οι επωνυμίες που προσφέρουν προνόμια διακοπών στα προγράμματα πίστης, στοχεύουν νεότερες γενιές.
- Το 54% των Millennials λαμβάνει κίνητρα και προνόμια για διακοπές.
- Το 53% της Gen Z λαμβάνει κίνητρα και προνόμια για διακοπές.
- Το 25% των Baby Boomers δεν λαμβάνει κίνητρα και προνόμια για διακοπές.
Αυτή η ανισότητα υπογραμμίζει μια ευκαιρία για τα προγράμματα επιβράβευσης να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους.
Στόχος είναι, να ανταποκριθούν διαφορετικά στις γενιές και να επεκτείνουν τη διαθεσιμότητα ανταμοιβών και παροχών προσαρμοσμένων για την περίοδο των γιορτών.