Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
13.8 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Παρουσία Μητσοτάκη οι υπογραφές για το τμήμα «Χερσόνησος-Νεάπολη» του ΒΟΑΚ

Πρέπει να διαβάσετε

Το Ηράκλειο είναι ο τελευταίος σταθμός της διήμερης περιοδείας του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Κρήτη, καθώς παρουσία του πρωθυπουργού, υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ.

Η υπογραφή της σύμβασης έγινε στο Πολιστιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, όπου από νωρίς βρίσκονταν ο υφυπουργός υποδομών Γιώργος Καραγγιάννης, φορείς και στελέχη της Νέας Δημοκρατιας.

Το έργο θα κατασκευαστεί από το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα και αποτελεί το δεύτερο από τα τρία τμήματα του ΒΟΑΚ που συμβασιοποιείται μετά το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, το οποίο υλοποιείται ως δημόσιο έργο.

Παρουσία Μητσοτάκη οι υπογραφές για το τμήμα «Χερσόνησος-Νεάπολη» του ΒΟΑΚ

Το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη είναι μήκους 22,5 χλμ. Το κόστος του έργου με τον ΦΠΑ αγγίζει τα 360 εκατ. ευρώ. 

Αντικείμενο της σύμβασης μέσω ΣΔΙΤ είναι η εκτέλεση του έργου “Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης – Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του τμήματος “Χερσόνησος – Νεάπολη”, με Σ.Δ.Ι.Τ.”. Η αποπληρωμή του τελικού ποσού θα γίνεται με σταθερές πληρωμές διαθεσιμότητας από το Ελληνικό Δημόσιο για χρονικό διάστημα 30 ετών.

Στο πλαίσιο της σύμβασης σύμπραξης, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης (Ι.Φ.Σ.) καλείται να αναλάβει την εκπόνηση του συνόλου των απαιτούμενων μελετών, για την κατασκευή του έργου, με βάση τις ήδη υφιστάμενες μελέτες, τον οριστικό σχεδιασμό του έργου που θα προκύψει κατά την διαδικασία ανάθεσης και την περιβαλλοντική αδειοδότησή του.

Επίσης την κατασκευή του συνόλου των εργασιών, οι οποίες προβλέπονται στις μελέτες του κατασκευαστικού σχεδιασμού του έργου, καθώς και εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης των κατασκευασμένων τμημάτων, που θα ενταχθούν στον οριστικό σχεδιασμό.

Τη χρηματοδότηση του έργου, όπως θα προκύψει βάσει του οριστικού σχεδιασμού και επίσης τη συντήρηση – λειτουργία του οδικού τμήματος “Χερσόνησος – Νεάπολη”, όπως αυτό θα προβλέπεται στον οριστικό σχεδιασμό, για όλη τη διάρκεια της σύμπραξης.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα