Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ στις 30 Μαΐου. Όπως έγινε γνωστό από τον πρόεδρο των μηχανοδηγών, Κώστα Γενιδούνια, σε σχετική ανάρτησή του, η κινητοποίηση αφορά ζητήματα ασφαλείας που δεν έχουν επιλυθεί.
«Τα προβλήματα παραμένουν» γράφει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.
Ολόκληρη η ανάρτηση:
«ΟΣΕ: Είχαμε Κλειδούχο , αλλά είχαμε και …βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη & Μαυρονέρι για αυτό και είχαμε μονή γραμμή. «Αποκαταστάθηκε όμως». Οι επικοινωνίες στην Ειδομενη δεν αποκαταστάθηκαν , τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23. Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν. Επίσης θα γίνει καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγό, θα αναζητηθεί πραγματογνώμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και Φωτοσηματα (τις απορρίπτουμε) , τεχνικός ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις. Δράσεις για προγράμματα εργασίας κτλπ».
Νωρίτερα μες στην ημέρα, ο κ. Γενιδούνιας πάλι μέσω ανάρτησής του προχώρησε σε νέα καταγγελία αναφορικά με τις γραμμές του ΟΣΕ.
«Σήμερα ο ΟΣΕ κάνει ‘επανεκκίνηση’. Την πρώτη ημέρα της επανεκκίνησης, πριν από λίγο, μας ενημέρωσαν ότι θα υπάρχει ΜΟΝΗ γραμμή μεταξύ Λάρισας – Πλατέως. Δηλαδή θα κινούμαστε σε μονή γραμμή 130 χιλιομέτρων, γιατί ο σταθμός Λιτοχώρου – που εργάζεται – ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΔΟΥΧΟ».
Στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Αν δεν ντρέπεται και η ντροπή, ποιος ντρέπεται; Μονή γραμμή Λάρισα – Πλατύ γιατί έγινε ένα «βραχυκύκλωμα». Μετά τα χυδαία ψέμματα τους – και αυτό το σημερινό ολοκληρώνει την κοροϊδία -, ζητάνε από εμάς, να τους πιστέψουμε. Στις 12 το μεσημέρι συνεδριάζει έκτακτα το ΔΣ του Σωματείου μας. Γιατί για εμάς ουσία δεν είναι η επικοινωνία».