Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2024
24.8 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Ομάδα δεν αλλάζεις.Σήμα όμως;

Πρέπει να διαβάσετε

“Το ποδόσφαιρο δε μοιάζει με τις άλλες μπίζνες”.
Η φράση ανήκει στο Σίλβιο Μπερλουσκόνι,που εκτός από πετυχημένος πρόεδρος της Μίλαν και -αμφιλεγόμενος- πρωθυπουργός της Ιταλίας έχει υπάρξει συγχρόνως και επιχειρηματίας σε τομείς-κολοσσούς όπως το real estate,οι ασφάλειες και τα media.

“Στο ποδόσφαιρο μπορεί να επενδύσεις τεράστια ποσά και μια στραβοκλωτσιά ή ένα σουτ που πήγε στο δοκάρι να σε κάνουν να τα χάσεις όλα.
Επίσης έχεις να κάνεις με εργαζόμενους-βεντέτες,νέους και διάσημους αλλά και με πελάτες (σσ τους φιλάθλους της ομάδας) που δε συμπεριφέρονται με τη λογική”.

Σημαντικό το τελευταίο,ότι οι πελάτες των ποδοσφαιρικών ομάδων δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τους πελάτες των άλλων επιχειρήσεων.
Άρα και το μάρκετινγκ που ισχύει στις άλλες μπίζνες,μπορεί και να μην ισχύει στις ποδοσφαιρικές εταιρίες.

Γιατί αν σε ένα Fast Food αλλάξεις τα χρώματα,τη διακόσμηση ή ακόμη και το μενού,μπορεί να έχεις αναλόγως μια πτώση ή μια αύξηση των πωλήσεων αλλά σε μια ομάδα η οποιαδήποτε αλλαγή δημιουργεί αντιδράσεις.Τις περισσότερες φορές αρνητικές.
Γιατί εδώ δε μιλάμε για πελάτες,μιλάμε για οπαδούς.

Αλλαγή σήματος,αλλαγή πελατείας;

Μαγαζί αλλάζεις λοιπόν,ομάδα ποτέ!
Με αυτή τη λογική ούτε και σήμα.
Έτσι το βλέπουν όσοι είναι “ΟΦΗ-ΟΦΗ”,δηλαδή “ΟΦΗ και τίποτ’άλλο” κατά την προσφιλή φράση που ακούμε εδώ στην Κρήτη,απ’όσους σου απαντούν ότι είναι Ομιλίτες.

Οι Ομιλίτες  που  σήμερα είναι σίγουρα στεναχωρημένοι με την αλλαγή αυτή.
Εκείνοι οι Ομιλίτες που έτρεχαν στην Δράμα,στις Σέρρες,στα “ξερά” της Αθήνας και του Πειραιά στα μαύρα χρόνια των υποβιβασμών.

Επίσης και οι παλαιοί Ομιλίτες,η γενιά του πατέρα μου δηλαδή,εκείνοι που έτρεχαν στα μπαράζ ανόδου της δεκαετίας του ’60,ούτε κι εκείνοι χάρηκαν ιδιαίτερα με την αλλαγή ενός σήματος που υπάρχει (έστω και με κάποιες μικρές τροποποιήσεις) από τα μέσα της δεκαετίας του ’20 και που όπου να ‘ναι θα έκλεινε έναν αιώνα παρουσίας.

Μιλάμε για το πιο πιο παλιό και πιο γνώριμο brandname της Κρήτης,που το σβήνουμε και βάζουμε στη θέση του κάτι άλλο με το σκεπτικό να τραβήξουμε κόσμο που δεν ήταν ΟΦΗ,μεγαλώνοντας την οπαδική μας βάση.
Δε λέμε ότι είναι κακή σαν σκέψη.
Το πρόβλημα όμως όσων (κυρίως) Κρητικών δεν ακολουθούσαν τον ΟΦΗ ήταν το σήμα ή το απλούστατο,ότι η ομάδα έχει κατακτήσει όλα κι όλα ένα Κύπελλο Ελλάδας και ένα Βαλκανικό;
Και μιλάμε για το ποδόσφαιρο,γιατί στα άλλα αθλήματα πάνω στα οποία έκτισαν κόσμο με τις επιτυχίες τους άλλες ομάδες (πχ Άρης),ο ΟΦΗ έχει απλά μια αμυδρή παρουσία.

Δεν κάνεις κόσμο με την αλλαγή σήματος.Κάνεις κόσμο με τις επιτυχίες.
Ο κόσμος του ΟΦΗ,ο πραγματικός κόσμος του ΟΦΗ σήμερα είναι στεναχωρημένος.
Οι υπόλοιποι Κρητικοί που δεν ήταν ΟΦΗ λόγω…σήματος,θα δούμε το επόμενο διάστημα αν θα έρθουν κοντά στην ομάδα ή όχι.
Εμείς ευχόμαστε να έρθουν μαζικά στο γήπεδο μόλις η ιστορία με τον κορωνοϊό τελειώσει και να διαψευστούν όσοι είδαν σήμερα με καχυποψία την αποκαθήλωση της Ασπίδας.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα