Ο Μπράντλεϊ Κούπερ έχει τη στόφα του σταρ και περίσσεια ταλέντου, αλλά πάνω απ’ όλα είναι βαθιά αφοσιωμένος στην τέχνη του, που σημαίνει ότι δεν σταματάει να δουλεύει πάνω στα υποκριτικά του χαρίσματα. Κι αυτό δεν είναι κάτι που του προέκυψε σε κάποιο σημείο της πορείας του. Από τη στιγμή που αποφάσισε να γίνει ηθοποιός φρόντισε να πάρει όλα τα εφόδια που χρειαζόταν παρακολουθώντας το πρόγραμμα Masters in Fine Arts στο Actors Studio Drama School στη Νέα Υόρκη.
Ναι, είναι φανατικός οπαδός της Μεθόδου και αυτό δεν του έχει πάει καθόλου άσχημα, όπως αποδεικνύουν οι τρεις συνεχείς υποψηφιότητες για Οσκαρ ερμηνείας («Οδηγός αισιοδοξίας» το 2013, «Οδηγός διαπλοκής» το 2014 και «Ελεύθερος σκοπευτής» το 2015). Οι άλλες έξι υποψηφιότητές του από την Ακαδημία αφορούν τη σκηνοθεσία, το σενάριο και την παραγωγή. Είναι ηλίου φαεινότερον ότι, αργά ή γρήγορα, για κάποια από τις τέσσερις ιδιότητές του -αν όχι και για όλες- ο Κούπερ θα επιστρέψει σπίτι του κρατώντας στα χέρια του το πολυπόθητο τρόπαιο.
Για όσους πάντως δεν γνώριζαν τις σπουδές του και την εμμονή του στην τελειοποίηση της τέχνης του μάλλον ήταν έκπληξη η εξέλιξή του από πρωταγωνιστής ελαφριών ταινιών (βλ. «Hangover» και τα σίκουέλ του) σε κινηματογραφικό παράγοντα αξιώσεων. Θα έλεγε κανείς ότι ο τίτλος της ταινίας «Ενα αστέρι γεννιέται» το 2018, στην οποία συμπρωταγωνιστούσε με τη Lady Gaga και ήταν το πρώτο δείγμα γραφής του ως σκηνοθέτη και σεναριογράφου (ως παραγωγός είχε εμφανιστεί ήδη από τον «Ελεύθερο σκοπευτή»), ήταν κομμένος και ραμμένος στα μέτρα του.
Για όλους αυτούς τους λόγους, το κοινό και κυρίως οι κριτικοί περιμένουν εναγωνίως να δουν το νέο του πόνημα «Maestro», το biopic του συνθέτη Λέοναρντ Μπερνστάιν, τον οποίο φυσικά υποδύεται ο Κούπερ. Σε αυτό επιπλέον σκηνοθετεί, έχει γράψει το σενάριο σε συνεργασία με τον Τζος Σίνγκερ και έχει βάλει και το χεράκι του στην παραγωγή. Ολοκληρωμένα πράγματα.
Για τις ανάγκες του ρόλου του, ο κατά τα άλλα ωραιότατος Μπράντλεϊ φόρεσε ψεύτικη μύτη, γεγονός που σχολιάστηκε αρνητικά από αρκετούς, που μάλλον είχαν ξεχάσει πλείστους όσους ηθοποιούς έχουν αλλοιώσει την εμφάνισή τους για να αποδώσουν πειστικότερα τον χαρακτήρα που υποδύονται. Η επιτυχία γεννάει πάντα και επικριτές. Αλλά το αφτί του Κούπερ δεν έχει κανέναν λόγο να ιδρώσει. Η ψεύτικη μύτη του ίσως.