Στο πλατό της εκπομπής «Πρωίαν σε είδον την μεσημβρίαν» της ΕΡΤ βρέθηκε καλεσμένος ο Νίκος Ψαρράς. Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην επεισοδιακή του γνωριμία με τη Μέριλ Στριπ ην οποία, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, πήρε… σβάρνα.
Ειδικότερα, ο Νίκος Ψαρράς εξομολογήθηκε πως «πήγα για έναν χρόνο να ξανασπουδάσω στη Νέα Υόρκη, ήμουν σε τρεις σχολές και πριν επιστρέψω πίσω με έστειλαν σε μια οντισιόν. Ένας ατζέντης ο οποίος ήθελε exotic actors και τον έκλεισα τον ρόλο! Έψαχναν για έναν Ιταλό και όλα αυτά έγιναν πριν από την πτώση των Διδύμων Πύργων.
Την πρώτη χρονιά που ήμουν στη σχολή είχα δασκάλα την Ούτα Χάγκεν, η οποία και έγινε 80 ετών εκείνη την χρονιά. Έκανε μία πολύ μεγάλη φιλανθρωπική εκδήλωση ενώ έπαιζε στο “Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ” και πήγαμε όλοι μαζί από το μάθημα να την παρακολουθήσουμε. Στο διάλειμμα που ήμουν με τους συμμαθητές μου και έτσι όπως χτύπησε το δεύτερο κουδούνι, γύριζα και πήρα σβάρνα μια κυρία. Άνοιξε η τσάντα της, έπεσαν όλα, της λέω “συγγνώμη, να σας βοηθήσω” και ήταν η Μέριλ Στρίπ.
Όταν βλέπεις ένα τέτοιο πρόσωπο μπροστά σου, μία τόσο σπουδαία καλλιτέχνιδα, σου βγαίνουν όλα τα κλισέ. “Ωχ Θεέ μου, είστε υπέροχη! Είστε σπουδαία”. Όλα τα κλισέ. Ζήτησε τη βοήθεια μου, με ρώτησε από που είμαι, με ρώτησε αν έχω παίξει στην Επίδαυρο και μου έβαλε το χέρι στο κεφάλι και το διάφραγμα για να δει την αναπνοή μου. “Πώς μιλάτε, πώς παίζετε στην Επίδαυρο και δεν κλείνει η φωνή;” με ρώτησε και εκεί που της έδειχνα, φώναξε και τον Πολ Νιούμαν για να μας γνωρίσει».
«Χάρη σε εκείνο το κοστουμάκι έκλεισα στην Πρόβα Νυφικού»
Αναφερόμενος στο ξεκίνημα της πορείας του και τις συγκυρίες που τον βοήθησαν να μπει στον χώρο της υποκριτική, ο Νίκος Ψαρράς ανέφερε: «Κατέβηκα στη Θεσσαλονίκη και τελείωσα το Κρατικό Θέατρο. Όταν τελείωσα τη σχολή, κατέβηκα στην Αθήνα. Πήγα στο γραφείο του Μανουσάκη, του Κουτσομύτη, του Κοκκινόπουλου. Με ένα βιογραφικό με ρόλους που είχα παίξει στη σχολή, γιατί δεν είχα τι άλλο να δηλώσω. Θράσος.
Έκλεισα αμέσως τις πρώτες μου δουλειές, ένα επεισόδιο στο Ταύρος με Τοξότη που έκανε τότε ο Μανούσος. Ο Κουτσομύτης γέλασε όταν με είδε, γιατί είχα πάει με ένα κοστουμάκι εγώ και γραβάτα. Μου λέει: τι ντύθηκες έτσι ρε; Ήρθες για γύρισμα; Του λέω: όχι, είναι τα καλά μου, έβαλα τα καλά μου και ήρθα. Χάρη σε εκείνο το κοστουμάκι όμως έκλεισα την Πρόβα Νυφικού.
Τότε υπήρχε το εξής κοινό μυστικό, που έχει αρχίσει τώρα τελευταία να ξαναγίνεται: θέλεις να κάνεις ωραίους ρόλους στο θέατρο; Κάνε ένα ωραίο σήριαλ. Το να είσαι, ας πούμε, στην Πρόβα Νυφικού του Κουτσομύτη ήταν ένα πολύ μεγάλο διαβατήριο. Μετά περάσαμε σε άλλες φάσεις. Υπήρχαν νέοι συνάδελφοι που δεν ήθελαν να κάνουν τηλεόραση».