Μορφή χιονοστιβάδας παίρνουν οι αποκαλύψεις για την κατάσταση, αλλά και τη λειτουργεία των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.
Οι προβληματικές συμβάσεις που υπέγραφε ο ΟΣΕ για έργα στο δίκτυό του, κολλούσαν και καθυστερούσαν στο Ελεγκτικό Συνέδριο, στο οποίο έφταναν πριν ξεκινήσουν αποκαλύπτει στο Live News ο δημοσιογράφος των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΤΟ ΒΗΜΑ», Βασίλης Λαμπρόπουλος.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο, που έπρεπε να ελέγξει τις συμβάσεις πριν αυτές τεθούν σε εφαρμογή, φαίνεται να καθυστερούσα τα έργα και αυτά να έχουν χαθεί στις αποφάσεις του, ήδη από το 2018.
Αίσθηση προκαλεί και η αποκάλυψη ότι οι σταθμοί των Νέων Πόρων, του Ευαγγελισμού και του Λιτόχωρου, άνοιξαν μετά την βλάβη της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, λειτουργώντας ως «φωτόσημα» για τη λειτουργία των συρμών.
Μετά την βλάβη στον σταθμό της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, που καταστράφηκε το καλοκαίρι του 2019 μετά από πυρκαγιά και παρά τη διαβεβαίωση της αρμόδιας εταιρίας ότι το πρόβλημα θα επιδιορθωνόταν σε 8 μήνες, πράγμα που δεν έγινε ποτέ, η προσωρινή λύση που βρέθηκε ήταν το άνοιγμα του σταθμού των Νέων Πόρων προκειμένου να λειτουργεί ως «φωτόσημο» ρυθμίζοντας την πορεία των τρένων.
Το ίδιο συνέβη και με τους σταθμούς του Ευαγγελισμού και του Λιτόχωρου, που παρά την έλλειψη προσωπικού, η εταιρεία τούς στελέχωσε με σταθμάρχες, αντί να επιδιορθωθεί το πρόβλημα της τηλεδιοίκησης.