Η εταιρία Cretan Mill της οικογένειας Αλμπαντάκη, που πρωτοπορεί στον κλάδο του ελαιολάδου σε διεθνές πλέον επίπεδο, γνώρισε μια ακόμη σπουδαία διάκριση, αποδεικνύοντας πως ο σωστός σχεδιασμός και η προσπάθεια για την ανάδειξη των εξαιρετικών προϊόντων της Κρήτης, αποδίδει «καρπούς».
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το ελαιόλαδο της Cretan Mill εξάγεται ήδη σε 45 χώρες, την ώρα που η μια διάκριση διαδέχεται την άλλη, καθιστώντας τον Όμιλο στην κορυφαία θέση στον τομέα της!
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, το πολυβραβευμένο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο «Κρητικός Ελαιώνας», απέσπασε ακόμα μια σημαντική διάκριση στον Διεθνή διαγωνισμό: «Los Angeles International extra virgin olive oil competition 2019», λαμβάνοντας το «bronze award».
Είναι μια ακόμη απόδειξη ότι ο Όμιλος Αλμπαντάκη κατακτά την κορυφή, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, αλλά και την αναγνώριση της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο κ. Μιχάλης Αλμπαντάκης, αναφερόμενος σε αυτή τη νέα επιτυχία τονίζει πως το πάντρεμα της Παράδοσης και της καινοτομίας αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημα της Cretan Mill, επισημαίνοντας πως τίποτα δεν είναι τυχαίο για όλα όσα έχουν επιτευχθεί ως σήμερα.
«Μέσα από την προσπάθεια που καταβάλλουμε έχουμε πετύχει, όχι μόνο να διαχειριζόμαστε τον καρπό της ελιάς με υπευθυνότητα και σεβασμό για να πετύχουμε ένα ποιοτικό προϊόν για τα παιδιά μας πρώτα απ’ όλα και τον καταναλωτή κατ’ επέκταση, αλλά αντιλαμβανόμαστε το ιστορικό βάρος της ενασχόλησης μας με το λάδι, στοχεύοντας στην μετάδοση αυτής της αγάπης για το καλό ελαιόλαδο στις επόμενες γενιές», σημειώνει ο ίδιος, ευχαριστώντας ταυτόχρονα όλους εκείνους που στηρίζουν την προσπάθεια.
«Είμαστε χαρούμενοι που μας στηρίζουν όλοι, με πρώτους τους παραγωγούς, στους οποίους θα ανταποδώσουμε τη στήριξη τους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», λέει ο κ. Αλμπαντάκης χαρακτηριστικά.
Η πορεία της κορυφαίας κρητικής εταιρείας είναι βέβαιο πως θα συνεχιστεί με τον ίδιο εντυπωσιακό τρόπο, με τον κ. Αλμπαντάκη να δεσμεύεται ότι η Cretan Mill θα εξακολουθεί να είναι παρούσα σε όλα τα μεγάλα ραντεβού ανά τον κόσμο, προωθώντας όσο κανείς τα κρητικά προϊόντα.