Η επικείμενη στρατιωτική συνεργασία Ελλάδας – Βόρειας Μακεδονίας έχει θορυβήσει την Άγκυρα, η οποία στέλνει προσεχώς στα Σκόπια τον Υπουργό Άμυνας για να προλάβει τις εξελίξεις.
Οι στρατιωτικές ηγεσίες Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας έχουν ήδη προχωρημένες επαφές, ώστε να αναλάβει η Ελλάδα την αναδιάρθρωση του στρατεύματος της Βόρειας Μακεδονίας.
Μάλιστα, η Ελλάδα ενδέχεται να αναλάβει και την επιτήρηση του εναέριου χώρου του γειτονικού κράτους, το οποίο άλλωστε δε διαθέτει πολεμικά αεροσκάφη.
Σε κάθε περίπτωση η Βόρεια Μακεδονία οδηγείται ολοταχώς σε ελληνικό εναγκαλισμό, σε αντίθεση με όσα συνέβαιναν τα περασμένα χρόνια, όπου η Άγκυρα είχε απλώσει αποτελεσματικά τα πλοκάμια της στη μικρή αυτή χώρα.
Τις παραπάνω ειδήσεις πρέπει να ψάξει κανείς πολύ για να τις ξεθάψει στις ελληνικές ενημερωτικές ιστοσελίδες. Όσο για τα δελτία ειδήσεων, εκεί δε θα τις βρει πουθενά.
Από τα ελληνικά ΜΜΕ μαθαίνει κάποιος μονάχα για «ξεπουλήματα» και «προδοσίες», για «εχθρούς» και για «μπαμπούλες».
Τι είδους εχθρός είναι αυτός που σου αναθέτει να αναδιαρθρώσεις τις ένοπλες δυνάμεις του, δε θα σου πουν τα ελληνικά ΜΜΕ.
Τι είδος μπαμπούλας είναι αυτός που σκέφτεται να σου εκχωρήσει την ασφάλεια του εναέριου χώρου του, δε θα γράψουν οι ελληνικές ιστοσελίδες.
Αντίθετα, αν οι γείτονες εμφανιστούν σε καμιά εμπορική έκθεση με το παλιό τους συνταγματικό όνομα (Μακεδονία), τα ελληνικά ΜΜΕ θα χαλάσουν τον κόσμο.
Φυσικά, το γεγονός ότι θα το αλλάξουν αμέσως και θα ζητήσουν και συγνώμη, επίσης δε θα το πληροφορηθούμε από τα ελληνικά ΜΜΕ.
Όπως δεν μας πληροφορούσαν παλιότερα ότι όταν ζητάγαμε να αντικατασταθεί το «Μακεδονία» με το FYROM, σε εκθέσεις και αθλητικές διοργανώσεις, συνήθως γελάγανε και οι πέτρες.
Τα ελληνικά ΜΜΕ έχουν ξεκάθαρη πολιτική προτίμηση. Δικαίωμά τους είναι, έτσι –δυστυχώς- γίνεται στις περισσότερες δημοκρατίες δυτικού τύπου.
Δεν έχουν όμως δικαίωμα να καλλιεργούν στο ακροατήριο φοβικά και μισαλλόδοξα σύνδρομα, παραποιώντας ή αποκρύπτοντας γεγονότα που έχουν να κάνουν με σοβαρές εξωτερικές υποθέσεις της χώρας.
Γιατί και η πολιτική προπαγάνδα πρέπει να έχει κάποια όρια.