Όπως αυτή μιας από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του, του «Να παίζει το τραντζίστορ», σε μουσική Γιώργου Χατζηνάσιου, με τη φωνή της Μαρινέλλας, που συνεχίζει να παίζεται δυνατά στα νεανικά στέκια μέχρι σήμερα, 45 ολόκληρα χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Ποιος μπορούσε όμως να φανταστεί πως οι πασίγνωστοι στίχοι «κι εσύ περνάς στους δρόμους/ με το μπουφάν στους ώμους/ και τα πουκαμισάκια τα κοντομάνικα» είναι εμπνευσμένοι από έναν γνωστό Έλληνα πολιτικό;
Το στοίχημα της Σωτηρίας Μπέλλου
Κατά την διάρκεια της στιχουργικής του διαδρομής ο Μιχάλης Μπουρμπούλης συνεργάστηκε με σημαντικούς Έλληνες συνθέτης μεταξύ των οποίων οι Μίκης Θεοδωράκης, Μάνος Χατζηδάκις, Σταύρος Κουγιουμτζής, Γιώργος Χατζηνάσιος κ.α. ενώ τα τραγούδια του ευτύχησαν να αποδοθούν από μεγάλες φωνές όπως αυτές της Βίκυς Μοσχολιού, του Δημήτρη Μητροπάνου, της Χαρούλας Αλεξίου, του Γιώργου Νταλάρα, του Αντώνη Καλογιάννη, της Μαρίας Φαραντούρη, της Ελένης Βιτάλη, της Δήμητρας Γαλάνη.
Υπάρχει όμως μια δισκογραφική δουλειά του, τα «Λαϊκά Προάστια», σε μουσική Ηλία Ανδριόπουλου, με τη φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου, που έχει αφήσει έντονο το αποτύπωμά της στην ιστορία του σύγχρονου ελληνικού τραγουδιού μέσα από τραγούδια – σταθμούς, όπως το «Μην κλαις» και η «Πλατεία Βάθης», που εξέφρασαν μ΄ ένα μοναδικό τρόπο το λαϊκό αίσθημα της εποχής γι΄ αυτό και έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της συλλογικής συνείδησης.
Κι όμως ο δίσκος αυτός παρολίγον να μην ηχογραφηθεί ποτέ με τη φωνή της Μπέλλου. Ο ιδρυτής και διευθυντής της δισκογραφικής εταιρείας LYRA, Αλέκος Πατσιφάς δεν ήθελε με τίποτα να είναι η Σωτηρία Μπέλλου βασική ερμηνεύτρια του δίσκου καθώς θεωρούσε ότι τα τραγούδια κινούνται σε μια μουσική ατμόσφαιρα που δεν τής ταιριάζει και γι΄ αυτό το αποτέλεσμα δεν θα ήταν καλό και η δουλειά δεν θα πουλούσε. Πρότεινε στη θέση της να τραγουδήσει η Βίκυ Μοσχολιού.
Η πρώτη περίοδος μετά την κυκλοφορία φάνηκε να επιβεβαιώνει τους φόβους του. Τα «Λαϊκά Προάστια» δεν πουλούσαν τους πρώτους έξι μήνες. Ο Μιχάλης Μπουρμπούλης, ωστόσο, που πίστευε πολύ σ’ αυτή τη δουλειά, συνέχιζε να ελπίζει πως θα έρθει ο από μηχανής θεός που θα την τοποθετήσει στη θέση που της αξίζει. Και ήρθε…! Μια καλή κριτική στην εφημερίδα «Τα Νέα» και μια ραδιοφωνική παρουσίαση μέρους του μουσικού υλικού του δίσκου στάθηκαν ικανά να τον ξεμπλοκάρουν, ανοίγοντας διάπλατα το δρόμο προς την επιτυχία.
Τα τραγούδια αυτά μπήκαν σε κάθε ελληνικό σπίτι, οι συγκλονιστικές ερμηνείες της Μπέλλου αντηχούσαν από κάθε γωνιά της πόλης και τα «Λαϊκά Προάστια» έγινε το σύμβολο της ελπίδας που παραμένει ζωντανή σε έναν κόσμο ανεκλπήρωτων ονείρων: «Μην κλαις/Και μην λυπάσαι που βραδιάζει/ Εμείς που ζήσαμε φτωχοί/Του κόσμου η βροχή δεν μας πειράζει/ Εμείς που ζούμε μοναχοί…».