Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, 2024
16.3 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Μία υπόθεση Ηρακλειώτη δανειολήπτη – Πολλά ερωτήματα

Πρέπει να διαβάσετε

Μια υπόθεση που γεννά πολλά ερωτήματα αποκάλυψε πριν λίγες μέρες η εκπομπή «ΠΥΞΙΔΑ» του Κώστα Συλιγάρδου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92,1.

Μετά την καταγγελία της σύμβασης τοκοχρεωλυτικού δανείου που είχε καταρτιστεί και την έκδοση Διαταγής Πληρωμής ο Ηρακλειώτης δανειολήπτης, επειδή ήταν ο μόνος που ενδιαφερόταν να εξεύρει μια λύση προς εξόφληση της οφειλής του, μετέβη σε γνωστή τράπεζα το 2017 και μετά από αίτημα που υπέβαλε καταρτίστηκαν μεταξύ τους τρεις
συμβάσεις διακανονισμού οφειλής (που ήταν ευνοϊκές με απομείωση του οφειλόμενου ποσού), συνοδευόμενες με τα αντίστοιχα δοσολογία.
Έκτοτε, κατέβαλε τις δόσεις του σε ένα ειδικό λογαριασμό που είχε ανοιχτεί για το λόγο αυτό έως και τον Φεβρουάριο του 2020. Νωρίτερα, ήτοι τον Δεκέμβριο του 2019, η τράπεζα τον ενημέρωσε προφορικά και εγγράφως ότι τα δάνειά του είχαν μεταβιβαστεί στην εταιρεία διαχ/σης δανείων, τα οποία θα διαχειριζόταν στην Ελλάδα και ότι ο ειδικός λογαριασμός όπου κατέθετε τις δόσεις του θα ήταν για λίγο ακόμα διάστημα ενεργός και ότι η εταιρεία διαχείρισης θα επικοινωνούσε μαζί του για να τον ενημερώσει σε ποιο λογαριασμό θα καταθέτει τις δόσεις.
Μετά την παρέλευση 2μήνου από την τελευταία καταβολή του και επειδή δεν είχε καμία άλλη ενημέρωση από την εταιρεία διαχείρισης, πήγε σε κατάστημα της τράπεζας για να τον ενημερώσουν τί πρέπει να κάνει ώστε να μην απολέσει τις ρυθμίσεις του και τον ενημέρωσαν ότι δεν ήταν πλέον αυτοί αρμόδιοι αλλά η εταιρεία διαχείρισης.
Προσπάθησε επανειλημμένως μέχρι και το τέλος του έτους 2020 να επικοινωνήσει με την εταιρεία διαχείρισης, μιλώντας με διαφορετικούς υπαλλήλους κάθε φορά, αφήνοντας τα στοιχεία του, αναμένοντας ενημέρωσή τους αλλά κάθε φορά του απαντούσαν ότι λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας και λόγω covid-19 θα επικοινωνήσουν κάποια στιγμή μαζί του.
Αρχές Μαρτίου του 2021, επικοινώνησε μαζί του μια υπάλληλος για να τον ενημερώσει προφορικά ότι η εταιρεία διαχείρισης διαχειρίζεται πλέον τα δάνειά του και τον ρώτησε ποιες ήταν οι προθέσεις του. Ο Ηρακλειώτης δανειολήπτης την ενημέρωσε ότι επί ένα έτος προσπαθούσε να επικοινωνήσει μαζί τους για να τον ενημερώσουν πού να καταθέτει τις δόσεις αλλά ουδέποτε έλαβε κάποια απάντηση. Προσπάθησε να δικαιολογηθεί για την καθυστέρηση προφασιζόμενη την απουσία πολλών εργαζομένων λόγω του covid-19 και τον όγκο των εργασιών.
Ακολούθως, ο ίδιος της ζήτησε ένα λογαριασμό για να καταβάλλει τις δόσεις που όφειλε από την τελευταία καταβολή μέχρι εκείνη την ημέρα (το οποίο είχε επικοινωνήσει επανειλημμένως στους διάφορους υπαλλήλους που κατά καιρούς μιλούσε), όμως τον ενημέρωσε ότι η ρύθμιση που είχε γίνει με την τράπεζα είχε χαθεί και έπρεπε να μιλήσουν εκ νέου την υπόθεσή του.
Ο  δανειολήπτης έμεινε άναυδος όταν ενημερώθηκε ότι απώλεσε τη ρύθμισή του και της απάντησε ότι αυτό ήταν απαράδεκτο και δεν ήταν δική του ευθύνη καθώς προσπάθησε επί ένα έτος να ενημερωθεί πού να καταβάλλει τις δόσεις ενώ η εταιρεία διαχείρισης αδιαφόρησε πλήρως καθώς δεν του απαντούσε ούτε του απέστειλε κάποιο έγγραφο για να τον ενημερώσει.
Ενώ πάλι προσπάθησε να βρεθεί μια λύση, η εταιρεία διαχείρισης τον αγνόησε και τον Μάιο του 2022 επέβαλε κατάσχεση σε ακίνητο ιδιοκτησίας του. Συνέχισε να προσπαθεί να βρεθεί μια λύση για την οφειλή του, όμως η εταιρεία διαχείρισης ουσιαστικά ζητά την εξόφληση όλου του οφειλόμενου ποσού.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα