Διαδοχικά σποτ για θεματικό τουρισμό, ιστορίες, εποχές αλλά και γωνιές της Κρήτης περιλαμβάνει το πρόγραμμα της διαφημιστικής καμπάνιας της περιφέρειας Κρήτης όπως δήλωσε ο αρμόδιος εντεταλμένος περιφερειακό σύμβουλος τουρισμού, Κυριάκος Κώτσογλου. Μιλώντας στον Περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό CRETA ο κ Κώτσογλου αναφέρθηκε και στο σποτάκι που είχε παρουσιαστεί πριν μερικές μέρες από την ελληνική κυβέρνηση υποστηρίζοντας πως δεν καλύπτει πλήρως την Κρήτη.
«Η καμπάνια που έχουμε σχεδιάσει έχει ορίζοντα μέχρι και το 2023. Θα είναι μία καμπάνια που δεν περιορίζεται μόνο στα σποτ. Σε ότι αφορά όμως τα τηλεοπτικά σποτ δεν θα είναι μόνο ένα. Έχουμε κάνει έναν σχεδιασμό που καλύπτει ουσιαστικά κάθε δραστηριότητα στην Κρήτη, τις 4 εποχές του χρόνου, διαφορετικά σποτ για γαστρονομικό τουρισμό, για οινοτουρισμό, για λαική παράδοση, για οικοτεχνία, για τα 10 πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος στην Κρήτη και πολλά άλλα τα οποία και θα βλέπουμε διαδοχικά.» δήλωσε ο κ Κυριάκος Κώτσογλου.
Ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού της περιφέρειας Κρήτης όμως έκανε και τις εκτιμήσεις του για το πως θα κινηθεί η σαιζόν που θα ανοίξει σε λίγες μέρες για το νησί. Όπως είπε το σημαντικό είναι οι πρώτοι τουρίστες που θα έρθουν στο νησί να επιστρέψουν στη χώρα τους με θετικές εντυπώσεις.
«Είναι σαφές νομίζω πως πρέπει να κάνουμε το καλύτερο και πως δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε κάτι λιγότερο. Βαδίζουμε ως νησί με διαφορετικές συνισταμένες στη λογική του λίγου. Είναι καθοριστικό να οι πρώτοι επισκέπτες στο νησί να γυρίσουν στη χώρα τους με τις καλύτερες εντυπώσεις χωρίς να έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα. Αν οι πρώτοι πελάτες αντιμετωπίσουν προβλήματα τότε θα μπούμε σε έναν κύκλο φαυλότητας που θα έχει δυσάρεστη εξέλιξη.» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ Κυριάκος Κώτσογλου.