Τα ερωτήματα που έχουν δημιουργηθεί γύρω από τον τρόπο με τον οποίο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του ο Mad Clip, με αποτέλεσμα τον θάνατό του, προσπαθούν να απαντήσουν οι Αρχές.
Το θρίλερ γύρω από το τροχαίο δυστύχημα με μοιραίο πρωταγωνιστή τον δημοφιλή τράπερ συνεχίζεται. Ο οδηγός του Audi που ήταν δίπλα στη μοιραία Porsche λίγο πριν από τη σφοδρή πρόσκρουση σε κολόνα που στοίχισε τη ζωή του 34χρονου τράπερ, παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο Α’ Τμήμα Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής το βράδυ της Πέμπτης (2/9). Εμφανίστηκε αμέσως μόλις πληροφορήθηκε ότι τον αναζητούσε η Τροχαία και έδωσε κατάθεση.
Στην κατάθεσή του, σύμφωνα με πληροφορίες από την Τροχαία, ισχυρίζεται ότι δεν έκανε κόντρες με τον Mad Clip, τον οποίο δεν γνώριζε, και δεν είχε καμία σχέση με το δυστύχημα που έκοψε το νήμα της ζωής του 34χρονου.
Σημειώνεται ότι, η Τροχαία τον αναζητούσε επειδή κάποιοι μάρτυρες έκαναν λόγο για «κόντρες», ωστόσο από την αρχή διευκρινίστηκε ότι δεν υπήρξε καμία επαφή μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Μετά την κατάθεσή του, ο οδηγός του ΙΧ αποχώρησε από το Τμήμα, με εντολή του εισαγγελέα, ενώ η προανάκριση για το τραγικό δυστύχημα συνεχίζεται.
Το ενδιαφέρον, τώρα, επικεντρώνεται στα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης και σε εκείνα των αιματολογικών εξετάσεων που έγιναν προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο 34χρονος είχε καταναλώσει αλκοόλ
«Φρέναρε για ανεξήγητο λόγο, δεν υπήρχε εμπόδιο»
Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα, Παναγιώτη Μαδιά, ο Mad Clip, ο οποίος σκοτώθηκε στα 34 χρόνια του, φαίνεται να πάτησε για ανεξήγητους λόγους φρένο, πριν από το μοιραίο δυστύχημα.
Ο κ. Μαδιάς, με δηλώσεις του, βάζει τέλος στα σενάρια περί εμποδίου ή κόντρας με άλλο όχημα, ενώ εξηγεί την πορεία που έκανε το αυτοκίνητο του Mad Clip, το οποίο φέρεται να είχε αναπτύξει ταχύτητα 150 χιλιομέτρων.
«Λόγω της φερόμενης υπερβολικής ταχύτητας, η Porsche πάνω στην καμπύλη της δεξιάς στροφής έπρεπε να φύγει δεξιόστροφα, με τον κώλο δεξιά. Αντίθετα, όμως, μόλις ολοκλήρωσε το καμπυλόγραμμο τόξο της στροφής, το αυτοκίνητο, όλως παραδόξως, έφυγε μπροστά και διαγώνια προς τα αριστερά, αριστερόστροφα. Αυτό είναι το παράξενο της υπόθεσης», υποστήριξε ο κ. Μαδιάς.
«Για να κινηθεί έτσι το αυτοκίνητο και να εκτραπεί με αυτόν τον μηχανισμό που εξετράπη, ένα μπορεί να πάει στο μυαλό μου, ότι πάτησε για ανεξήγητους λόγους φρένο, χωρίς να υπάρχει κανένα άλλο εμπόδιο, ούτε το Audi, ούτε κανένα άλλο όχημα», πρόσθεσε.
«Και ζώνη να φορούσε, δεν θα ζούσε»
Από το βράδυ της Πέμπτης κάνει τον γύρο του διαδικτύου ένα βίντεο που φέρεται να καταγράφει την τρελή κούρσα θανάτου της Porsche που οδηγούσε ο Mad Clip, λίγο πριν εκτραπεί της πορείας της.
Το βίντεο αυτό κλήθηκε να σχολιάσει ο πραγματογνώμονας ατυχημάτων, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος. «Ο οδηγός ενεργεί επιθετική οδήγηση. Κάνει προσπέραση πάνω στη στροφή. Κατά τη διαδικασία της πρώτης διασταύρωσης έχει ανεξέλεγκτη πορεία», σχολίασε σχετικά.
Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα, στο σημείο που έγινε η εκτροπή έχει δύο διαδοχικές στροφές: Φαίνεται ότι ο οδηγός κινήθηκε από αριστερά προς δεξιά, προσέκρουσε πάνω στην άκρη του πεζοδρομίου από τα δεξιά και στη συνέχεια, 45-50 μέτρα από το σημείο της εκτροπής στο πεζοδρόμιο, φεύγει διαγωνίως, πλαγιολισθαίνοντας. Τα ίχνη σύγκρουσης στο όχημα δείχνουν ταχύτητα περίπου 100 χιλιομέτρων. Συνεπώς πριν το ατύχημα θα είχε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα. Eτρεχε περί τα 150 χιλιόμετρα πριν τη σύγκρουση.
Οπως τόνισε ο κ. Μιχαλόπουλος, το σημείο που έγινε το ατύχημα είναι μια κλειστή στροφή, που οι οδηγοί δεν μπορούν να την ξεπεράσουν με ταχύτητα πάνω από 70, ενώ ο τράπερ μπήκε στη στροφή με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα. «Αυτές οι συγκρούσεις είναι θανατηφόρες. Και ζώνη να φορούσε, δεν θα ζούσε», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Το σίγουρο είναι πως όλα αυτά τα στοιχεία τα γνωρίζουν και οι Αρχές, οι οποίες συνεχίζουν την αναζήτηση απαντήσεων για το μοιραίο τροχαίο, που έκοψε το νήμα της ζωής του 34χρονου. Μέσω της λήψης καταθέσεων και παρακολουθώντας οπτικό υλικό που ενδέχεται να καταγράφει τι συνέβη κατά τη διάρκεια του τροχαίου, προσπαθούν να ρίξουν φως πάνω στο συμβάν.
Πηγή: iefimerida.gr