Facebook RSS Twitter Youtube
  • Ολες οι Ειδησεις
  • ΚΡΗΤΗ
    • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
    • ΡΕΘΥΜΝΟ
    • ΧΑΝΙΑ
    • ΛΑΣΙΘΙ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • LIFESTYLE
    • MEDIA
    • ΚΑΙΡΟΣ
Αναζήτηση
CRETA24 - Ειδήσεις με άποψη!CRETA24Ειδήσεις με άποψη!
CRETA24 - Ειδήσεις με άποψη!CRETA24Ειδήσεις με άποψη!
Σάββατο, 7 Ιουνίου, 2025
26.6 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

CRETA24 - Ειδήσεις με άποψη!CRETA24Ειδήσεις με άποψη!
Facebook
Twitter
Youtube
Rss
πληκτρολογήστε εδώ...
  • Ολες οι Ειδησεις
  • ΚΡΗΤΗ
    • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
    • ΡΕΘΥΜΝΟ
    • ΧΑΝΙΑ
    • ΛΑΣΙΘΙ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • LIFESTYLE
    • MEDIA
    • ΚΑΙΡΟΣ
CRETA24 - Ειδήσεις με άποψη!CRETA24Ειδήσεις με άποψη!
  • ΚΡΗΤΗ
    • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
    • ΡΕΘΥΜΝΟ
    • ΧΑΝΙΑ
    • ΛΑΣΙΘΙ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • LIFESTYLE
    • MEDIA
    • ΚΑΙΡΟΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Λογαριασμοί ρεύματος: Τι συμβαίνει με τις λάθος μετρήσεις

Κυριακή 27 Αυγ 2023 | 10:38
Facebook
Twitter
Viber
WhatsApp
Email
Copy URL
    Λογαριασμοί ρεύματος: Τι συμβαίνει με τις λάθος μετρήσεις

    Πρέπει να διαβάσετε

    Αυξήθηκαν το 2023, τόσο οι καταγγελίες για λανθασμένες μετρήσεις στην αίτηση-σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας κατά την αλλαγή παρόχου όσο και η άρνηση συνεργασίας που επιδεικνύει ο διαχειριστής του συστήματος (ΔΕΔΔΗΕ) όπως έχει διαπιστώσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή καθώς υπερβαίνει τους 3 μήνες η όποια απάντηση επιχειρεί να δώσει ο ΔΕΔΔΗΕ στην προσπάθεια συμβιβαστικής επίλυσης του προβλήματος.

    Όπως σημειώνεται μάλιστα από το Συνήγορο του Καταναλωτή, σε 38 αναφορές το 2022 ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έδωσε καν απάντηση, με την συγκεκριμένη τάση το 2023 να είναι αυξητική.

    Το «καμπανάκι» χτύπησε – για ακόμη μια φορά – ο Συνήγορος του Καταναλωτή τόσο προς τον ΔΕΔΔΗΕ, όσο και προς τις εταιρείες Watt & Volt και Ζενίθ καθώς συνεχίζει να δέχεται καταγγελίες για λανθασμένα δεδομένα μέτρησης στην αίτηση-σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας κατά την αλλαγή παρόχου ενώ ταυτόχρονα αρνείται να διορθώσει το λάθος ο διαχειριστής δικτύου.

    Ο Συνήγορος του Καταναλωτή κατέθεσε σχετική έγγραφη σύσταση προς τον ΔΕΔΔΗΕ και τις εταιρείες ενώ έχει ενημερώσει την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και την Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για να προχωρήσουν στις δικές τους ενέργειες.

    Ο Συνήγορος υπογραμμίζει ότι πρέπει να αλλάξει συμπεριφορά ο ΔΕΔΔΗΕ καθώς οι απαντήσεις που στέλνει για τις αναφορές, συνήθως υπερβαίνει τους 3 μήνες. Σημειώνεται μάλιστα ότι σε 38 αναφορές το 2022 δεν έδωσε καν απάντηση, με την συγκεκριμένη τάση το 2023 να είναι αυξητική.

    Όπως σημειώνει: «η περιορισμένη αυτή ανταπόκριση δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις στους καταναλωτές, όταν η εταιρεία δε συμβάλλει όπως υποχρεούται στην προσπάθεια να διαλευκανθεί μια καταγγελία και εν συνεχεία στην συμβιβαστική επίλυσή της.

    Σημειωτέον ότι οι έγγραφες απαντήσεις επί των αναφορών αποστέλλονται από τα κατά τόπους καταστήματά της εταιρείας, χωρίς να υπάρχει κεντρικός συντονισμός.

    Η συγκεκριμένη πρακτική έχει ως αποτέλεσμα:

    α) για παρόμοια προβλήματα να φτάνουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή διαφορετικές τοποθετήσεις της εταιρείας, ενώ

    β) οι συστάσεις για λανθασμένες πρακτικές υποκαταστημάτων απαντώνται από τα ίδια τα υποκαταστήματα, που τις εφαρμόζουν».

    Ο Συνήγορος με σκοπό τη συμβιβαστική επίλυση της υπό κρίση διαφοράς, με τον ΔΕΔΔΗΕ και τις εταιρείες ζητάει την διόρθωση των επίμαχων μετρήσεων κατά την αλλαγή παρόχου, να προχωρήσει η έκδοση του σχετικού διορθωτικού λογαριασμού και να ενημερωθεί εγγράφως, μέχρι το τέλος Ιουλίου.

    Σε διαφορετική περίπτωση, ενημερώνει ότι θα ενεργήσει σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην παρ. 5 του αρθρ. 4 του ν. 3297/2004 (ΦΕΚ Α 259/23.12.04). Θα ενημερωθεί και η Επιτροπή Ανταγωνισμού και θα προσφύγει πλέον στην Δικαιοσύνη.

    • Ετικέτες
    • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

    Σχετικά άρθρα

    «Συστήματα Αποθήκευσης για τις Επιχειρήσεις»: Πότε λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις

    Παρασκευή 6 Ιούν 2025 | 16:20

    Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

    Παρασκευή 6 Ιούν 2025 | 13:04

    ΑΑΔΕ: Έρχεται νέο σύστημα εισροών-εκροών στα πρατήρια καυσίμων

    Πέμπτη 5 Ιούν 2025 | 18:12

    Κρίσιμη η συμβολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην υλοποίηση της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης – Αττικής

    Τετάρτη 4 Ιούν 2025 | 17:30

    Άλλα Πρόσφατα

    Αιφνίδιος θάνατος 37χρονου έξω από κέντρο υγείας

    Σάββατο 7 Ιούν 2025 | 11:12

    Κρήτη: Παραβίασε στοπ, πήγε να τρακάρει μηχανή και έφυγε σαν… κύριος – Βίντεο

    Σάββατο 7 Ιούν 2025 | 11:10

    Ηράκλειο: Χειροπέδες σε 21χρονο που πήγαινε για… αναζήτηση αρχαίων

    Σάββατο 7 Ιούν 2025 | 10:57

    Μαζική έξοδος για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος: 21.700 επιβάτες έφυγαν χθες από το λιμάνια του Πειραιά – Ακόμα 13.810 αναχωρούν σήμερα

    Σάββατο 7 Ιούν 2025 | 10:49

    Σοκαριστικό βίντεο: Η στιγμή που το ταξί παρασύρει την 65χρονη δημοτική υπάλληλο

    Σάββατο 7 Ιούν 2025 | 10:37

    CRETA MEDIA GROUP

    Facebook
    Twitter
    Youtube
    Rss
    • Ποιοι είμαστε
    • Διαφήμιση
    • Επικοινωνία
    • Όροι Χρήσης
    • Cookie Policy
    Μ.Η.Τ. 232420

    Εγγραφείτε στις ενημερώσεις του CRETA24.GR

    © 2022 - CRETA24.GR. Με την Επιφύλαξη Παντός Δικαιώματος.

    made by metrovista creative media*