Η Ελλάδα, η Τυνησία και η Ισπανία είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί των Γάλλων πελατών της Lidl Voyages για αποδράσεις τον Απρίλιο και το Μάιο, σύμφωνα με δηλώσεις της διευθύντριας της εταιρίας, Mélanie Lemarchand στην Le Quotidien du Turisme.
Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό, όπως εξηγεί η κ. Lemarchand, είναι ότι οι τιμές μπορεί να έχουν αυξηθεί κατά 25% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όμως η αύξηση αυτή φτάνει στο 50% για τους προορισμούς εσωτερικού της Γαλλίας, ενώ επιπλέον, οι Γάλλοι προτιμούν ηλιόλουστους προορισμούς.
Ο πληθωρισμός έχει επηρεάσει τις επιλογές διακοπών των Γάλλων, οι οποίοι πλέον δεν επιλέγουν βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής. Πριν από τον πληθωρισμό, οι ταξιδιώτες ζητούσαν ταξίδια σε συγκεκριμένους προορισμούς, όμως πλέον διαθέτουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό και ζητούν προτάσεις για το που μπορούν να τον αξιοποιήσουν, επισήμανε η κ. Lemarchand.
Λαμβάνοντας υπόψη τον οικονομικό παράγοντα, οι Γάλλοι ταξιδιώτες προτίθενται να ταξιδέψουν σε πιο απομακρυσμένους προορισμούς ή επιλέγουν λιγότερο δημοφιλείς ημερομηνίες διακοπών. Είναι λιγότερο απαιτητικοί και εάν στοχεύουν σε συγκεκριμένο προορισμό συνήθως επιλέγουν την οικονομικότερη επιλογή.