Ένα ακόμη σενάριο σκαρφίστηκαν επιτήδειοι προκειμένου να εξαπατήσουν πολίτες στην Κρήτη και συγκεκριμένα στα Χανιά.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΔΕΥΑΧ, αρκετοί πολίτες έχουν λάβει sms, με τα οποία οι απατεώνες στο όνομα της επιχείρησης ενημερώνουν για οφειλές και προειδοποιούν για δήθεν άμεση διακοπή υδροδότησης, σε περίπτωση που αυτές δεν εξοφληθούν μέσω ενoς link το οποίο περιλαμβάνεται στο μήνυμα.
Η ΔΕΥΑΧ ξεκαθαρίζει πως πρόκειται για απάτη και πως η δημοτική επιχείρηση δεν αποστέλλει μηνύματα για ειδοποίηση διακοπής υδροδότησης μέσω κινητού τηλεφώνου, ούτε ζητά πληρωμές μέσω συνδέσμων σε μηνύματα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων με ανακοίνωσή της ενημερώνει τους καταναλωτές της, ότι κυκλοφορεί μια νέα απόπειρα εξαπάτησης με ψεύτικα μηνύματα κινητού (SMS), που ισχυρίζονται ότι προέρχονται από την επιχείρηση.
Συγκεκριμένα, αρκετοί καταναλωτές έχουν λάβει μηνύματα στα κινητά τους, τα οποία αναφέρουν ότι έχουν οφειλές στο λογαριασμό ύδρευσης και τους προτρέπουν να «πατήσουν» έναν σύνδεσμο για να πληρώσουν την οφειλή τους, με την προειδοποίηση ότι διαφορετικά θα διακοπεί η υδροδότησή τους.
Επισημαίνουμε ότι πρόκειται για απάτη.
Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. δεν αποστέλλει μηνύματα για ειδοποίηση διακοπής υδροδότησης μέσω κινητού τηλεφώνου, ούτε ζητά πληρωμές μέσω συνδέσμων σε μηνύματα.
Παρακαλούμε τους καταναλωτές να αγνοήσουν τέτοια μηνύματα και να μην «πατήσουν» τον σύνδεσμο που περιέχεται σε αυτά. Σε περίπτωση που λάβετε τέτοιο μήνυμα, μην προχωρήσετε σε καμία ενέργεια και επικοινωνήστε άμεσα με τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. για επιβεβαίωση.
Για οποιεσδήποτε απορίες ή πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς ύδρευσης και τις πληρωμές, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τα επίσημα στοιχεία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στα τηλέφωνα 2821036280 & 2821036287 ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (www.deyach.gr).
Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. διασφαλίζει την ασφάλεια των συναλλαγών σας και ευχαριστεί τους καταναλωτές για την κατανόησή τους».