Κρήτη: «Μουδιασμένη» η αγορά του τουρισμού – Ανοιχτό το 40% των ξενοδοχείων

Πρέπει να διαβάσετε

«Μουδιασμένη» παραμένει η αγορά του τουρισμού στην Κρήτη, παρά τα ενθαρρυντικά μηνύματα του Απριλίου.

Μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και στην εκπομπή Live με την Αντιγόνη, ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Πρακτόρων Κρήτης Κώστας Κουρκουνάκης, σημείωσε πως ο Μάιος παραμένει λίγο μουδιασμένος, σε σχέση με τις αρχές Απριλίου, ωστόσο οι κρατήσεις για τον Ιούνιο πάνε πολύ καλά. «Τα πράγματα δεν είναι όπως ελπίζαμε, τα ξενοδοχεία δεν έχουν ανοίξει όλα, λέμε μετά τις 15 του μήνα θα ανοίξουν, τώρα είναι μόνο το 40% των ξενοδοχείων, δεν είναι ικανοποιητικό».

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, τέλη Μαΐου αρχές Ιουνίου θα υπάρχει περισσότερη κίνηση επισκεπτών στο νησί. «Δυστυχώς τον Απρίλιο ξεκινήσαμε πολύ καλά, ήμασταν αισιόδοξοι ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα από πέρσι, όχι όμως αυτό που είδαμε τον Απρίλιο, ενισχύεται η άποψη μας, ότι αν φτάσουμε το 80% του 2019, θα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι».

Αυτό, οφείλεται στον πόλεμο αλλά και στην αβεβαιότητα που υπάρχει με την ενεργειακή κρίση και την ακρίβεια. «Δεν έχει να κάνει τόσο με το θέμα του προσωπικού, αν ανοίξει ένα ξενοδοχείο με μια πληρότητα 40-30%, με την αύξηση του ενεργειακού κόστους, των τροφίμων και των υλικών που υπάρχει, δεν συμφέρει οπότε πάει αργότερα».

Κλείνοντας, ο κ. Κουρκουνάκης σημείωσε πως η Αγγλία παραδοσιακά δεν ήταν χώρα που στήριζε την Κρήτη, αλλά περιοχές όπως την Κέρκυρα, Ζάκυνθο, Κω και ένα μέρος της Κρήτης. «Δεν ήταν παραδοσιακός επισκέπτης, στήριζε ορισμένες περιοχές. Η Γερμανία ήταν βασική αγορά, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Πολωνία και καινούριες αγορές όπως η Ρουμανία, η Σκανδιναβία, για ορισμένες περιοχές οπότε αλλάζει ο χάρτης».

 

 

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα