Δείχνοντας άγνοια ακόμα και για βασικά στοιχεία που προσθέτει στον χάρτη των μεταφορών η λειτουργία του νέου αεροδρομίου Καστελλίου, η Κυβέρνηση της ΝΔ απέρριψε την πρόταση του Τομεάρχη Οικονομικών & Ανάπτυξης Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτή Ηρακλείου Χάρη Μαμουλάκη, να εξεταστεί η σκοπιμότητα και η βιωσιμότητα κατασκευής ενός μέσου σταθερής τροχιάς (τρένου, τραμ, ή προαστιακού) που θα ενώνει το νέο αεροδρόμιο με αστικά κέντρα της Κρήτης.
Κατά την συζήτηση μιας ακόμα σχετικής Επίκαιρης Ερώτησης, ο Χάρης Μαμουλάκης αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα που αλλάζουν τον χάρτη των τοπικών μεταφορών με το αεροδρόμιο Καστελλίου, όπως είναι τα 15.000.000 των επισκεπτών, οι ιδιαιτερότητες της γεωγραφικής θέσης του, καθώς και η δομική αναγκαιότητα της Κρήτης να επεκτείνει τις σταθερές υποδομές της. Τονίζοντας τη δυναμική που θα αναπτυχθεί, τις προοπτικές αλλά και την πλατιά κοινωνική συναίνεση που υπάρχει για τη δημιουργία ενός μέσου σταθερής τροχιάς και εκφράζεται μέσα από αποφάσεις της Περιφέρειας Κρήτης, των Δήμων και των τοπικών φορέων, ο Χάρης Μαμουλάκης απηύθυνε δυο ξεκάθαρες ερωτήσεις προς τον Υπουργό: Αν προτίθεται η Κυβέρνηση να διερευνήσει τη σκοπιμότητα και τη βιωσιμότητα ανάπτυξης ενός μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης, καθώς και αν αυτό θα μπορούσε να ενταχθεί στις μελλοντικές επενδύσεις των υποδομών και της βελτίωσης της κινητικότητας στο νησί.
Ο Χάρης Μαμουλάκης αναφέρθηκε επίσης στην ιδανική χρονική συγκυρία για το εγχείρημα, στη βασική Ευρωπαϊκή πολιτική που στοχεύει στην ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς, ανέφερε παραδείγματα άλλων πόλεων με ανάλογες συνδέσεις και χωρών που ενισχύουν τα σιδηροδρομικά τους δίκτυα μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως είναι η Γαλλία με το 7% των πόρων, ή η Ρουμανία με το 15%, την ώρα που η Ελλάδα διαθέτει μόλις το 0,7% και κατέληξε: «Η Ευρώπη «φωνάζει» στα κράτη – μέλη: Ενισχύστε τους σιδηροδρόμους σας. Αλλά η Κυβέρνηση της ΝΔ αρνείται την προοπτική, αρνείται ακόμα και μια μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. Μήπως τελικά ο παραχωρησιούχος τραβάει το αυτί για απώλεια εσόδων του; Ειδάλλως, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με τόσα επιχειρήματα αρνείται πεισματικά».