Παρασκευή, 18 Ιουλίου, 2025
26 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Κρήτη: «Ατού» για την τουριστική σεζόν η αύξηση των εμβολιασμών

Πρέπει να διαβάσετε

Η έξαρση των κρουσμάτων και το γεγονός ότι η Κρήτη είναι πίσω στους εμβολιασμούς δημιουργεί κλυδωνισμούς, στον τουρισμό σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον ΣΚΑΪ Κρήτης 92,1 και τον Σωτήρη Μεταξά, το μέλος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Αλέξανδρος Αγγελόπουλος.

«Αλλάζει το προφίλ της χώρας, ξαναμπήκε στην πορτοκαλί ζώνη σε ουκ ολίγες χώρες και το παράδοξο είναι ότι αρκετοί παράγοντες που αρνούνται, έχουν την απαίτηση να εργάζονται. Μα αν μας κλείσουν πως θα εργάζονται; Για να κάνουμε μια ικανή τουριστική σεζόν εφόσον είμαστε αρεστοί σε αυτούς που μας επιλέγουν» τόνισε ο κ. Αγγελόπουλος.

Σύμφωνα με τον κ. Αγγελόπουλο, έχουν διαψευστεί όλες οι αρχικές εκτιμήσεις για τη φετινή σεζόν, διότι αρκετοί εκτιμούσαν ότι με το ρυθμό των εμβολιασμών θα επιτευχθεί ένα προφίλ υγειονομικά ικανό για να τραβήξει την προσοχή των χωρών. «Αυτή τη στιγμή έχουμε την Αγγλία, που μεταφέρει το άνοιγμα της για 19 του μήνα, έχουμε τη Ρωσία που ανοίγει τακτικές πτήσεις, έχουμε τη Γερμανία να ανεβαίνει αλλά καθυστερημένα και τις αγορές δορυφόρους να δίνουν μικρότερα νούμερα από αυτά που εκτιμούσαμε. Έχουμε ένα Ισραήλ που έχουν και τα δικά τους ζητήματα και αν τα βάλουμε όλα σε ένα κουβά, καταλήγουμε ότι θα είμαστε τυχεροί να επιτύχουμε ένα 14 – 15% αύξηση σε σχέση με τα περσινά νούμερα. Γενικότερα η κατάσταση είναι σύνθεση, η αίσθηση που έχω είναι ότι θα είναι καλύτερη οριακά από την προηγούμενη αλλά με αυξημένα κόστη λειτουργίας και δυσκολία ανταπόκρισης σε πολλές επιχειρήσεις».

Κλείνοντας ο κ. Αγγελόπουλος ανέφερε ότι μπορεί να υπάρχει μια ελπίδα ότι η κατάσταση κάθε μέρα θα βελτιώνεται. «Εφόσον βελτιωθεί άμεσα στον Ιούλιο, γιατί με 1.700 κρούσματα χθες με αιφνιδίασε. Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που εμείς το αντιμετωπίζουμε. Ο Σεπτέμβρης και ο Οκτώβρης παραμένουν καλοί μήνες χαμηλών τιμών και υψηλών πληροτήτων. Παραδοσιακά, ειδικά για την Κρήτη κλείνουν με 98% πληρότητα. Μπορούμε να τη σώσουμε, να πάμε να εμβολιαστούμε, τώρα υπάρχουν ραντεβού, η δυνατότητα, ένα ποσοστό σημαντικό έκανε ήδη το εμβόλιο και δημιουργούν ένα αίσθημα ασφάλειας σε όλους τους πελάτες και τους συνεργάτες».

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα