Η Ομάδα Πρωτοβουλίας Ηρακλείου του Κινήματος Δημοκρατίας εξέδωσε ανακοίνωση με αφορμή την καθαίρεση της καθηγήτριας επειδή συμμετείχε στην απεργία – αποχή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Με το ξήλωμα δεκάδων πλέον στελεχών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ακόμη και νηπιαγωγείων) σε όλη τη χώρα, συνεχίζεται η «βροχή» διώξεων εκπαιδευτικών που γυρνάει την εκπαίδευση στις δεκαετίες του ’50 και του ’60 και στις δόξες του επιθεωρητισμού. (Στο Ηράκλειο έχουμε τη Διευθύντρια Γέργερης, αλλά και κάποιων Νηπιαγωγείων).
Προχωρούν πλέον σε καθαίρεση και στον αποκλεισμό από τη διαδικασία επιλογής για την πλήρωση οποιασδήποτε θέσης στελέχους για τα επόμενα οκτώ έτη διευθυντών και υποδιευθυντών δημοτικών σχολείων και προϊσταμένων νηπιαγωγείων επειδή πήραν μέρος σε απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, κηρυγμένη από τα εκπαιδευτικά σωματεία.
Και δεν σταματούν εκεί, απειλούν με πειθαρχικά ακόμα και με απολύσεις!!!
Η υποτιθέμενη μη τιμωρητική αλλά διαμορφωτική αξιολόγηση που επί σειρά ετών προσπαθεί να επιβάλει η Κυβέρνηση της ΝΔ, δείχνει τα δόντια της και απειλεί. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει σκοπό να βελτιώσει τους/τις εκπαιδευτικούς. Συνιστά ωμό εκβιασμό που λέει: Αξιολογηθείτε ή δεν έχετε μόνιμη εργασία. Αποδεχτείτε πως χωρίς αξιολόγηση δεν υπάρχει μόνιμη εργασία. Είναι το πρώτο βήμα για κατάργηση της μονιμότητας όλων των εκπαιδευτικών αλλά και το παράθυρο για μελλοντικές νομοθετήσεις απολύσεων.
Οι εκπαιδευτικοί, αλλά και σχεδόν όλα τα παιδαγωγικά πανεπιστημιακά τμήματα καταγγέλλουν ως αντιεπιστημονικές ή έστω προβληματικές τις κυβερνητικές επιλογές και δηλώνουν ότι: «Η διαδικασία αυτή προσπαθεί τελείως αντιεπιστημονικά να ποσοτικοποιήσει ένα ποιοτικό μέγεθος. Κομματιάζει τη διδακτική πράξη σε πολλά μικρά τμήματα επιχειρώντας να τα μετρήσει αλλά και να τα συγκρίνει».
Καταγγέλλουμε τούτες τις μεθοδεύσεις του Υπουργείου και συμπαραστεκόμαστε στον αγώνα των εκπαιδευτικών. Η εκπαιδευτική διαδικασία, θέλει δημοκρατία και συμπερίληψη, όχι αυταρχισμούς και απειλές. Η Κυβέρνηση με τη νεοφιλελεύθερη τύφλωση που την χαρακτηρίζει, στοχεύει σε ένα σχολείο που θα δημιουργεί καταναλωτές και ανειδίκευτους εργάτες και όχι ευαισθητοποιημένους, ΕΝΕΡΓΟΥΣ, δημοκρατικούς πολίτες.