Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2024
14.8 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Κίνα: Αναστάτωση προκαλούν οι νέοι κανόνες στην αγορά διαδικτυακών παιχνιδιών

Πρέπει να διαβάσετε

Οι μικρότερες εταιρείες παραγωγής διαδικτυακών παιχνιδιών θα δεχθούν ισχυρότερο πλήγμα από τις νέες ρυθμίσεις της Κίνας για τον κλάδο, από ό, τι οι μεγάλες και θα υποστούν μείωση στα συνολικά έσοδά τους από διαδικτυακές διαφημίσεις.

Αυτό εκτιμά η UBS, με φόντο και την κατακόρυφη πτώση των μετοχών των Tencent, NetEase και Bilibili στο χαμηλότερο επίπεδο για περισσότερο από ένα χρόνο την Παρασκευή, μετά τη δημοσίευση από την Εθνική Υπηρεσία Τύπου και Εκδόσεων της Κίνας του προσχεδίου κανόνων που θα απαγορεύουν την παροχή κινήτρων για καθημερινές συνδέσεις για παιχνίδια, μεταξύ άλλων πρακτικών δημιουργίας εσόδων.

«Οι μεγάλες εταιρείες προγραμματισμού παιχνιδιών ή τα παιχνίδια στα social media των καθημερινά ενεργών χρηστών (DAU) αναμένεται πως θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα: Αυτό συμβαίνει επειδή έχουν άλλα μέσα για να ενισχύσουν την αφοσίωση των παικτών, να προσεγγίσουν τους χρήστες και να έχουν ισχυρότερες δυνατότητες Ε&Α για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους παίκτες», δήλωσε στο CNBC ο Kenneth Fong, επικεφαλής της κινεζικής διαδικτυακής έρευνας για τη UBS.

«Με χαμηλότερα έσοδα για διαδικτυακά παιχνίδια, θα επηρεαστεί και η βιομηχανία διαφημίσεων», είπε, καθώς η UBS εκτιμά ότι αυτά αντιστοιχούν περίπου στο 20% των εσόδων του κλάδου των διαδικτυακών διαφημίσεων.

Τα παιχνίδια αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της NetEase και περίπου το ένα πέμπτο ή λιγότερο στις Tencent και Bilibili, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου.

Πολλές άλλες εταιρείες αναπτύσσουν παιχνίδια στην Κίνα, αν και το Πεκίνο τα τελευταία χρόνια έχει ξεκαθαρίσει ότι θα ήθελε να τα περιορίσει, ιδίως στην ηλικιακή ομάδα των ανηλίκων.

Είναι «πολύ σύνηθες» τα διαδικτυακά παιχνίδια να ενθαρρύνουν την καθημερινή σύνδεση και να παρέχουν ανταμοιβές για την αρχική αγορά εντός εφαρμογής. Η παροχή κινήτρων στους χρήστες να συνδέονται καθημερινά ενισχύει την αφοσίωση και επιτρέπει τη συλλογή στατιστικών στοιχείων χρηστών, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να προσαρμόσουν τα παιχνίδια σε πραγματικό χρόνο, εξηγεί ο αναλυτής της UBS.

Ωστόσο, προσθέτει ότι είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί ο οικονομικός αντίκτυπος του προτεινόμενου κανονισμού, καθώς δεν είναι σαφές εάν θα ισχύει μόνο για τα νέα παιχνίδια ή και για τα υπάρχοντα.

Η Εθνική Υπηρεσία Τύπου και Εκδόσεων, η οποία ελέγχει τη δημοσίευση νέων παιχνιδιών, ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα ότι ενέκρινε περισσότερα από 100 νέα εγχώρια παιχνίδια, έχοντας ανακοινώσει την προηγούμενη Παρασκευή ότι ενέκρινε 40 εισαγόμενα παιχνίδια.

Γενικά, ο Fong αναμένει ότι τα νέα παιχνίδια θα επηρεαστούν περισσότερο από τα παλιά. «Καθώς το διαδικτυακό παιχνίδι είναι μια πολύ δημιουργική βιομηχανία», είπε, «πιστεύουμε ότι οι εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών πιθανότατα θα σχεδιάσουν άλλα μέσα για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν την πελατειακή τους βάση.

Πηγήot.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα