«Το τριήμερο Καινοτομίας επιβεβαιώνει τη Στρατηγική της Περιφέρειας Κρήτης για τη στήριξη της έρευνας και της καινοτομίας», τόνισε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, κατά την εναρκτήρια εκδήλωση του τριήμερου καινοτομίας «InnoDays 2022 – Η Κρήτη της Γνώσης και της Παραγωγής» που πραγματοποιείται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης στις Γούβες Ηρακλείου.
Αναφερόμενος στην στήριξη της έρευνας και καινοτομίας από την Περιφέρεια Κρήτης, υπογράμμισε πως μέχρι σήμερα «έχουμε εντάξει στη Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης 416 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 160 εκατομμυρίων ευρώ, στον Αναπτυξιακό Νόμο έχουν ενταχθεί 31 επενδυτικά σχέδια με δαπάνες υψηλής καινοτομίας προϋπολογισμού 32 εκατομμύρια ευρώ. Στη Νέα Προγραμματική Περίοδο από το Περιφερειακό Πρόγραμμα Κρήτη «2021-2027» έχουν προϋπολογιστεί 57 εκατομμύρια ευρώ για την προώθηση της Καινοτομίας και της Στήριξης της Επιχειρηματικότητας».
Παράλληλα αναφέρθηκε στην συμβολή του αείμνηστου Αρτέμη Σαϊτάκη, του οποίου τη μνήμη και προσφορά τιμά η διοργάνωση με σεβασμό και έναν μαραθώνιο την Κυριακή πριν τη λήξη του τριημέρου, ενώ ευχαρίστησε τους συντελεστές και τους συμμετέχοντες στο τριήμερο καινοτομίας.
Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής, ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Εμπορίου, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας Αντώνης Παπαδεράκης, επεσήμανε μεταξύ άλλων πως «στόχος μας είναι να καταστεί η παραγωγική «μηχανή» της Κρήτης και κυρίως οι επιχειρήσεις, κάθε είδους και κατηγορίας, ικανές να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού και της πράσινης μετάβασης».
Στην διοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης σημαντική είναι η συμμετοχή 120 εκθετών, δεκάδων εισηγητών στις θεματικές συνεδρίες, ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων, η συνεργασία με ερευνητικά εργαστήρια ή εταιρίες τεχνοβλαστούς και θεσμικούς Επενδυτές, που ανήκουν ή συνεργάζονται ή επιδιώκουν συνεργασία με το οικοσύστημα Καινοτομίας της Κρήτης. Παράλληλα, οργανώνονται συναντήσεις (Β2Β ή Β2G) μεταξύ επιχειρήσεων, εργαστηρίων και φορέων στήριξης καθώς και Μαραθώνιος Καινοτομίας (Hackathon) και παρουσιάσεις-βραβεία Hackathon.
Κατά την έναρξη του τριημέρου χαιρετισμό απεύθυνε ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος ενώ σύμφωνα με το πρόγραμμα στην εναρκτήρια τελετή – η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη – χαιρετισμό απευθύνουν ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας Αθανάσιος Κυριαζής, οι Πρυτάνεις του Πανεπιστημίου Κρήτης Γιώργος Κοντάκης, Πολυτεχνείου Κρήτης Μιχαήλ Λαγουδάκης, Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) Νίκος Κατσαράκης, ο Ακαδημαϊκός Ιωσήφ Σηφάκης, ο Πρόεδρος του ΕΒΕ Ηρακλείου Μανόλης Αλιφιεράκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Πλαστικά Κρήτης» Μιχάλης Λεμπιδάκης.
Η διοργάνωση «InnoDays 2022 – Η Κρήτη της Γνώσης και της Παραγωγής» συνεχίζεται το Σάββατο 26 και θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 27 Νοεμβρίου, στο ΔΕΚΚ (Γούβες Ηρακλείου) με ελεύθερη είσοδο για τους πολίτες.
Η μεταφορά από το Ηράκλειο στο ΔΕΚΚ είναι δωρεάν για όλους τους ενδιαφερόμενους με επίδειξη της κάρτας εισόδου Innodays 2022 και είναι προσφορά του ΚΤΕΛ Ηρακλείου- Λασιθίου. Κάντε την εγγραφή σας εδώ: https://innodays.gr/visitors/
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του τριημέρου οι επισκέπτες μπορούν να δουν και το περίπτερο της… καινοτομίας από τα Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης!
«Συμμετέχουμε ως μέλη του Μεσογειακού Κέντρου Ικανοτήτων Αγροδιατροφής και ήρθαμε εδώ για να παρουσιάσουμε κάποιες καινοτομίες που εφαρμόζουμε και όσον αφορά το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή και όσον αφορά εσωτερικές διαδικασίες της εταιρείας», ανέφερε ο κ. Μιχάλης Τζαγκαράκης, υπεύθυνος marketing της εταιρείας.
Στο πλαίσιο της έκθεσης παρουσιάζεται η εφαρμογή Χαλκιαδάκης, μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν να κάνουν με ευκολία τις αγορές τους και να δούν τις προσφορές των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, η προπληρωμένη κάρτα η οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις, οι οποίες θα ήθελαν να δώσουν κάποια bonus στους εργαζομένους τους, με τη μορφή διατακτικών σίτισης.
Παράλληλα η εταιρεία παρουσιάζει την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και τιμολόγηση, μέσα από την οποία έχει καταφέρει να μειώσει κατά πολύ τις εκτυπώσεις σε χαρτί, το e-cert, το βραβευμένο πρόγραμμα ιχνηλασιμότητας των φρούτων και λαχανικών που βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων της εταιρείας αλλά και το e-shop των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης.