Την δική του περιπέτεια σχετικά με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και την διαδικασία παράδοσης τους, κατήγγειλε ένας ακροατής στον ΣΚΑΪ Κρήτης 92,1 και την Αντιγόνη Ανδρεάκη. Όπως επισήμανε, ο συγκεκριμένος άνδρας, παρόλο που είχε φροντίσει να πραγματοποιήσει από νωρίς τις χριστουγεννιάτικες αγορές για τα παιδιά του, αντιμετωπίζει πρόβλημα, εδώ και μια εβδομάδα, αναφορικά με την παράδοση των παραγγελιών του.
Ειδικότερα, το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι, παρόλο που οι παραγγελίες έχουν πληρωθεί με πιστωτική κάρτα και έχει οριστεί η παράδοση κατ’ οίκον, η συγκεκριμένη μεταφορική του ζητά να πάει να τις παραλάβει.. από το κατάστημα. Ωστόσο, όπως φαίνεται, η διαδικασία αυτή, απαιτεί χρόνο και θάρρος, καθώς σύμφωνα με τον μάρτυρα, υπάρχει συνωστισμός και δεν τηρείται κανένα υγειονομικό πρωτόκολλο.
«Έχω περάσει από το κατάστημα δύο φορές, 30 με 40 άτομα περιμένουν απ΄έξω, υπάρχει συνωστισμός, απαιτείται χρόνος αναμονής και δε βλέπω να τηρείται κανένα πρωτόκολλο υγιεινής. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την μεταφορική, αλλά όλα τα τηλέφωνα είναι κατειλημμένα, ενώ δεν μου απαντάνε ούτε στα email».
Όπως εξηγεί, το μοτίβο αυτό, επαναλαμβανόταν συστηματικά και στην προηγούμενη περίοδο καραντίνας, με αποτέλεσμα να πηγαίνει ο ίδιος να παραλαμβάνει τα δέματά του, παρόλο που είχε πληρώσει για την υπηρεσία διανομής κατ΄οίκον.
«Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω να παραλάβω και αυτό το δέμα από το κατάστημα. Στην προηγούμενη καραντίνα μου συνέβαινε ακριβώς το ίδιο. Έκανα παραγγελίες τις οποίες πλήρωνα για να μου παραδοθούν στο σπίτι, και όμως εν τέλει πήγαινα εγώ να τις παραλάβω από τα καταστήματα. Παρόλα αυτά, η κυβέρνηση κλείνει τα καταστήματα και τα μαγαζιά για να μην προκαλείται συνωστισμός, και υποτίθεται ότι τα προϊόντα που δεν μπορείς να προμηθευτείς από το σούπερ μάρκετ, μπορείς να τα παραγγείλεις και θα στα φέρουν στο σπίτι οι μεταφορικές. Όμως δεν το κάνουν ποτέ».