Το «πράσινο φως» έδωσε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης, η οποία ενέκρινε τη δεύτερη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά την απόρριψη της πρώτης εισήγησης.
Τώρα, η αντιδημαρχία Οικονομικών θα πρέπει να φέρει προς έγκριση και τον προϋπολογισμό του δήμου Ηρακλείου και να συμπεριλάβει το ποσό των περικοπών που θα πρέπει να ενταχθούν σε αυτόν.
Η δημοτική αρχή έχει πολλές φορές επισημάνει ότι η αύξηση των δημοτικών τελών λόγω των φετινών δεδομένων και στοιχείων ήταν αναπόφευκτη.
«Εμάς ως δημοτική αρχή μέλημα μας είναι και καθήκον να λειτουργήσει ο δήμος ομαλά και εύρυθμα και η απόφαση των τελών έπρεπε να κλείσει για να προχωρήσουμε στον προϋπολογισμό» τόνισε στο Creta24, η αντιδήμαρχος Οικονομικών Μαρία Καναβάκη ενώ συμπλήρωσε: «Οι όποιες καθυστερήσεις λόγω των τελών που χρειάστηκαν, θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί αφού εγκαίρως από το φθινόπωρο προσπαθούμε να το δούμε το θέμα, με διαπαραταξιακή, αλλά οι παρατάξεις που κατέθεσαν την αντιπρόταση δεν ήρθαν σε προκαταρκτική συζήτηση και το θέμα συζητήθηκε σε συλλογικά όργανα του δήμου».
Ωστόσο, η κα. Καναβάκη εξήγησε πως επί της ουσίας, η εφαρμογή της απόφασης που δεν έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με την πρόταση της δημοτικής αρχής, στους συντελεστές σημαίνει περικοπή δαπανών 800 χιλ. ευρώ περίπου από την υπηρεσία Καθαριότητας και τον Ηλεκτροφωτισμό και από τα λειτουργικά του δήμου 270 εκ.
«Τονίζω ότι οι αποφάσεις των συλλογικών οργάνων είναι σεβαστές όμως από την πλευρά μας και ως εισηγήτρια, καταθέτω ότι υποβάλλαμε μια άρτια και ολοκληρωμένη εισήγηση που συνεργαστήκαμε με τις υπηρεσίες μας γι’ αυτή ενώ η αντιπρόταση είχε αρνητική εισήγηση. Σε κάθε περίπτωση προχωράμε παρακάτω. Είμαστε δίπλα στους δημότες με ουσιαστικές παρεμβάσεις, ανακουφίσεις όπου μπορούμε και πλέον επικεντρωνόμαστε στη διαδικασία ψήφισης του προϋπολογισμού για να προχωρήσει το δημοτικό έργο, που στόχος μας είναι να παραχθεί φέτος» τόνισε κλείνοντας, η κα. Καναβάκη.