Η Google προβλέπει αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που αναζητούν πολυτελείς ταξιδιωτικές εμπειρίες το 2025.
Σε μια παρουσίαση στο ετήσιο συνέδριο της Jet2holiday στην Πάφο της Κύπρου, η ανώτερη υπεύθυνη βιομηχανίας Ailish English επεσήμανε τα δεδομένα αναζήτησης Google που αποκάλυψαν ότι οι πιο δημοφιλείς διακοπές τους επόμενους έξι μήνες ήταν οι διακοπές στην πόλη και οι διακοπές στην παραλία.
Αλλά πρόσθεσε: «Αυτό που περιμένουμε περισσότερο το 2025 είναι οι καταναλωτές που αναζητούν αυτή την πραγματική εμπειρία πολυτέλειας.
«Ψάχνουν για τζακούζι, ψάχνουν για σπα, εστιατόρια βραβευμένα με αστέρια Michelin και καταλύματα με πέντε αστέρια.
«Αναζητούν την καλύτερη εμπειρία που μπορούν να έχουν για την τιμή τους. Θέλουν πραγματικά να νιώθουν ότι περνούν πολυτελείς διακοπές».
Η English πρόσθεσε ότι ενώ οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο αξία για τις διακοπές τους, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προσπαθούν απλώς να βρουν τη φθηνότερη προσφορά. «Αξία σημαίνει πελάτες που αναζητούν το καλύτερο που μπορούν να πάρουν για την τιμή τους», είπε στους αντιπροσώπους.
Η English μοιράστηκε μια αισιόδοξη προοπτική για το εμπόριο, προβλέποντας μια «τεράστια ώθηση στον τουρισμό σε όλη την Ευρώπη».
«Αυτό που περιμένουμε είναι περίπου 37% αύξηση των δαπανών [στις διακοπές] από τώρα έως το 2027, κάτι που είναι πολύ σημαντικό», πρόσθεσε.
«Δεν είναι λοιπόν η ώρα να αλλάξουμε καριέρα. Μείνετε με τα ταξίδια, όλα θα είναι πολύ δυναμικά.”
Η ίδια συνέχισε λέγοντας ότι η Google προβλέπει επίσης αύξηση περίπου 22% στις δαπάνες σε θέρετρα παγκοσμίως από τώρα μέχρι το 2027.
Ωστόσο, εξέδωσε μια προειδοποίηση για τους πράκτορες, λέγοντας: «Υπάρχουν βέβαια κάποια πράγματα που μπορεί να αλλάξουν την πολύ αισιόδοξη πρόβλεψη για το 2025.
«Υπάρχει η απειλή της οικονομικής αβεβαιότητας, των πολιτικών αστάθειας και των συγκρούσεων, των ακραίων καιρικών συνθηκών –κάτι που δεν θα ήταν σε αυτή την πτώση πριν από 10 χρόνια– και των εργατικών απεργιών».
Η ίδια επίσης ενθάρρυνε τους πράκτορες να «χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενό τους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» για να μοιράζονται «συναρπαστικά μηνύματα» με τους πελάτες τους όλο το χρόνο, και όχι μόνο σε περιόδους αιχμής, έτσι ώστε ακόμα κι αν ο πελάτης τους δεν σκοπεύει να αγοράσει τις διακοπές του εκεί και μετά, θα είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν σε αυτόν τον πράκτορα όταν το κάνουν.