Η αναφορά του Πρωθυπουργού για τον Bόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, στο πλαίσιο της επίσκεψης του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Υποδομών, ανοίγει ξανά τον «φάκελο» του μεγαλύτερου αναπτυξιακού έργου της Κρήτης. Μετρώντας αντίστροφα για την υπογραφή της σύμβασης, τον Απρίλιο, σε κεντρικό κάδρο βρίσκεται τόσο η εκκρεμότητα των προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας από τους Δήμους Ηρακλείου και Μαλεβιζίου, όσο και το ασφυκτικό πλαίσιο απορρόφησης των κονδυλίων από το Ταμείο Ανάκαμψης.
«Θέλουμε ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία και αυτό θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε. Θα είναι ένα σημαντικό έργο που θα αλλάξει τα μεταφορικά δεδομένα στην Κρήτη», ανέφερε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της Τηλεόρασης CRETA ο Πρόεδρος στο Τμήμα Ανατολικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας Γιώργος Ταβερναράκης.
Ο ίδιος χαρακτήρισε «αγκάθι» τα αντιπλημμυρικά έργα που δεν υφίστανται στην υπάρχουσα μελέτη για τον ΒΟΑΚ αλλά και την παράκαμψη του Ηρακλείου, επισημαίνοντας, πως με ψήφισμα του ΤΕΕ/ΤΑΚ που υπογράφουν δήμαρχοι και βουλευτές της Κρήτης, τίθενται όλα τα ζητήματα και προτείνονται λύσεις.
«Υπάρχει αναγνωριστική μελέτη που δίνει τη λύση για την παράκαμψη μεταξύ του αρχαιολογικού χώρου του Γιούχτα και της Κνωσού, της μεγάλης παράκαμψης του Ηρακλείου. Είναι μια λύση η οποία θα είναι διαχρονική και θα λύσει το πρόβλημα για τα επόμενα 50-60 χρόνια. Και σε κάθε σημείο του ΒΟΑΚ θα πρέπει να παρεμβαίνουμε και να διεκδικούμε. Το ψήφισμα που έχουν υπογράψει σχεδόν όλοι οι δήμαρχοι και όλοι οι βουλευτές από όλη την Κρήτη, θα το δώσουμε στη δημοσιότητα και θα το παραδώσουμε στον Υπουργό Υποδομών, για να πάρουμε απαντήσεις».
Μάλιστα ο κ. Ταβερναράκης, χτύπησε «καμπανάκι κινδύνου», προειδοποιώντας πως αν δεν επιλυθούν τα ζητήματα που επισημαίνουν ΤΕΕ/ΤΑΚ και τοπικοί φορείς, τότε ο νέος ΒΟΑΚ, δεν θα είναι ασφαλής και λειτουργικός.
«Εάν δεν πάρουμε απαντήσεις, νομίζω ότι το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που πρέπει να είναι και δε θα είναι ασφαλής και λειτουργικός ο ΒΟΑΚ. Μέσω ψηφίσματος που έχουμε εκδώσει, έχουμε βάλει το στίγμα για όλον τον Βόρειο Οδικό Άξονα και για το Ηράκλειο – Χανιά και για το ανύπαρκτο τμήμα στα χαρτιά για το τμήμα Άγιος Νικόλαος – Σητεία».
Διαβάστε επίσης Φορείς της Κρήτης ενώνουν δυνάμεις για έναν σύγχρονο ΒΟΑΚ μέχρι τη Σητεία