Στη συνάντηση με το Δήμαρχο Ηρακλείου κ. Αλέξη Καλοκαιρινό, τους Βουλευτές του Ν. Ηρακλείου και τον Αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου κ. Νίκο Συριγωνάκη, συμμετείχε σήμερα ο Φραγκίσκος Παρασύρης, Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
Όπως ενημερώθηκαν οι Βουλευτές, η εξέταση της προσφυγής από το ΣτΕ δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί χρονικά, καθώς η πλευρά του Δημοσίου ζήτησε πίστωση χρόνου. Από την πλευρά του Δήμου Ηρακλείου, παρουσιάστηκε μια νέα τεχνική πρόταση, η οποία εκλαμβάνεται ως μια τρίτη, βιώσιμη οικονομικά και τεχνικά υλοποιήσιμη λύση.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης σε δηλώσεις στα μέσα ενημέρωσης, αλλά και κατά την τοποθέτησή του, ο Φραγκίσκος Παρασύρης ανέφερε χαρακτηριστικά «η συζήτηση για το ΒΟΑΚ και την τελική μορφή που θα λάβει εντός των ορίων του Δήμου Ηρακλείου δεν αφορά μόνο εμάς, αλλά τις επόμενες γενιές των Ηρακλειωτών. Πρόκειται για ένα τεχνικό έργο που θα καθορίσει την ταυτότητα και την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης μας, για τα επόμενα πενήντα χρόνια. Στη σημερινή συνάντηση οφείλουμε να τοποθετηθούμε, πρωτίστως, ως Ηρακλειώτες και δευτερευόντως ως Βουλευτές διαφορετικών κομμάτων, γιατί τα μεγάλα ζητήματα της πόλης δεν πρέπει να γίνονται αντικείμενο κομματικών διαφοροποιήσεων. Ο Δήμαρχος Ηρακλείου μας παρουσίασε μια εναλλακτική πρόταση σήμερα. Μια πρόταση που δεν περιλαμβάνει την υπογειοποίηση του δρόμου στο σύνολό του, προφανώς και δεν κάνει δεκτή τη σημερινή μορφή του έργου, αλλά έρχεται να προλάβει τη διχοτόμηση της πόλης και την «ασφυξία» που αυτή θα υποστεί αν το έργο προχωρήσει ως έχει. Υπό τη δαμόκλειο σπάθη των σφιχτών χρονοδιαγραμμάτων και την ανάγκη νέων χρηματοδοτήσεων, ως ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, υιοθετούμε την πρόταση του Δήμου Ηρακλείου. Πρόκειται για μια πρόταση που δεν είναι μαξιμαλιστική και πάνω σε αυτή το Υπουργείο Υποδομών, οφείλει να ξεπεράσει γραφειοκρατικά και χρηματοδοτικά εμπόδια. Η νέα πρόταση του Δήμου Ηρακλείου για τα covers, με συγκεκριμένα σημεία που θα συνδέουν το βόρειο και νότιο τμήμα της πόλης, με τη δημιουργία απρόσκοπτων διελεύσεων πεζών και οχημάτων στα πέντε σημεία που παρουσιάστηκαν σήμερα, είναι για εμάς η βάση της όποιας συζήτησης. Τα νέα δεδομένα για το έργο, σύμφωνα με τη σημερινή ενημέρωση που είχαμε αποτελούν, πλέον, το ελάχιστο πλαίσιο συνεννόησης που αποδεχόμαστε».