Αβάσιμες και ουσιαστικά συκοφαντικές, είναι οι καταγγελίες του πρώην προέδρου της επιτροπής ETCS κ. Κατσιούλη, είπε ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας ΤΟΜΗ-ΑΛΣΤΟΜ, Σπ. Καραβάκης, στο πλαίσιο κατάθεσής του στην εξεταστική επιτροπή για «τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών». Μέχρι τώρα, υπάρχει ένας μονόλογος Κατσιούλη στα μίντια είπε ο μάρτυρας σημειώνοντας ότι, o κ. Κατσιούλης «καταθέτει διάφορα πράγματα, εντελώς αβάσιμα, στους εισαγγελείς [..] Δεν έχω πρόβλημα να σας πω ότι αυτές δεν είναι καταγγελίες, είναι ουσιαστικά συκοφαντίες» είπε ο κ. Καραβάκης.
Επέρριψε μάλιστα ευθύνες στον κ. Κατσιούλη για τη σύμβαση 717, λέγοντας ότι η κοινοπραξία που εκπροσωπεί αντιμετώπισε προβλήματα από τον υπάλληλο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Κατσιούλη διότι δεν ενημέρωνε την επιτροπή καταγραφής για τα προβλήματα που είχε η προηγούμενη κατασκευή. Σύμφωνα με τον κ. Καραβάκη, ο κ. Κατσιούλης ισχυριζόταν ότι υπήρχαν ανταλλακτικά, αλλά όταν η ΕΡΓΟΣΕ απευθύνθηκε στην εταιρεία Μπομπαρντιέ, έλαβε την απάντηση ότι αυτά δεν υποστηρίζονται πλέον.
Ο κ. Καραβάκης είπε επίσης ότι υπήρξε καθυστέρηση στην υπογραφή της συμπληρωματικής σύμβασης από το καλοκαίρι του 2018 παρότι υπήρχε θετικό πόρισμα από το Ελεγκτικό Συνέδριο και ότι, τελικά υπογράφηκε λίγες μέρες μετά την παραίτηση του προέδρου της ΕΡΓΟΣΕ, στις αρχές Ιανουαρίου του 2019. Μάλιστα, ο κ. Καραβάκης κάλεσε τον κ. Κατσιούλη «να ζητήσει συγνώμη από τους συνάδελφους του, που τους έχει φέρει σε τρομερά δύσκολη θέση». «Εγώ δεν έχω να φοβηθώ, και λέω: Θα τολμούσε να τα κάνει αυτά εάν είχε προϊστάμενο τον Μάνο Παναγιώτου;» προσέθεσε.
Σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Β. Κόκκαλη, εάν θα ήθελε ο ίδιος να ακούγεται το όνομά του σε μια εξεταστική επιτροπή, και να μην έχει δικαίωμα να αντικρούσει, ο κ. Καραβάκης είπε ότι δεν έχει πρόβλημα να αντικρούσει τον κ. Κατσιούλη και σίγουρα, δεν θα ήθελε να τρέχει από εισαγγελία σε εισαγγελία για κατηγορίες, οι οποίες είναι εντελώς αβάσιμες..
Ο κ. Καραβάκης είπε επίσης ότι το έγκλημα στα Τέμπη δεν έχει καμία σχέση με τα συστήματα, που ήταν ή δεν ήταν, σε λειτουργία. «Σας το εξήγησε πολλάκις και ο κ. Τερεζάκης για τα συνεχόμενα λάθη, που έγιναν. Υπάρχει ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, που ρυθμίζει τα πάντα. Εγώ, που ερχόμουν (για κατάθεση) το πρωί, έβρεχε.. Βρήκα πορτοκαλί φανάρια που αναβοσβήναν. Τι σημαίνει… Ότι αν συγκρουστούν αυτοκίνητα, θα πάει μέσα η Περιφέρεια ή η Ζίμενς που τα φτιάχνει;» είπε ο κ. Καραβάκης, με τον κ. Κόκκαλη να σχολιάζει ότι η δήλωσή του ότι το δυστύχημα στα Τέμπη δεν έχει σχέση με τα συστήματα ασφαλείας γίνεται επειδή, ο ίδιος είναι κατηγορούμενος για την υπόθεση αυτή.
Τέλος, σε ερώτηση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Μ. Αποστολάκη εάν η εταιρεία ΤΟΜΗ είχε πρότερη εμπειρία στα συστήματα ασφαλείας, ο κ. Καραβάκης είπε ότι το έργο της «717» ήταν κάτω από την «ομπρέλα» του νόμου 3669/2008 (για την κατασκευή δημοσίων έργων). Επανερχόμενη, η κυρία Αποστολάκη ρώτησε εάν καταλαβαίνει σωστά ότι η κοινοπραξία δεν είχε εμπειρία σε συστήματα αλλά μέσα από το κοινοπρακτικό σχήμα με την ΑΛΣΤΟΜ, που έστω και μειοψηφικά ήταν μέσα στο σχήμα, ξεκίνησε και θα υλοποιείτο το έργο, ο κ. Καραβάκης είπε ότι, «εάν το πάρετε με αυτή τη διάσταση, ναι».